Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 16 sierpnia 2012

Zakupy:)

Dobry Wieczór;))

Dziś kilka zakupów ,które zrobiłam ;))
Przydatne rzeczy do pracy. Często pytacie o nie , a jak mamy się uczyć ,musimy mieć też materiał.Na tym blogu będę i takie posty wstawiała. Informacje o fajnych dodatkach ,które kupiłam z linkami do sklepów.
Mam nadzieję ,że w ten sposób ograniczę ilość maili z pytaniami o róże czy inne dodatki.Nie dlatego ,że nie chcę Wam odpowiadać ale będzie tak łatwiej . A Wy w prosty sposób znajdziecie je w sieci:))

Dziś zakupiłam w Lidl zestaw papierów.
 Cena : za 30 kartek 12,99 zł.
Do wyboru są 3 różne zestawy.
Ten mi się spodobał najbardziej.
Pokażę Wam kilka zdjęć kartek ze środka:)
Dla osób takich jak ja ;)) zaczynających przygodę "scrapowania ";)) myślę ,że to przydatny drobiazg .









Zestaw papierów do scrapbookingu,przykładowe kartki:








Będę często używać takich materiałów w swoich pracach:)

Dodatkowo przyjechała paczka z różyczkami i nie tylko ze sklepu :  http://www.scrapmarket.pl/
To nie pierwsze moje zakupy w tym sklepie:))



















Różyczki schodzą mi jak świeże   
 bułeczki ;)) są piękne!!!





Buziaki !!!

3 komentarze:

  1. Też mam wrażenie, że kwiatki schodzą na kilogramy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kwiatuszki:) A zestaw karteczek kupiłam x2-każde inne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy:) a ja się kiedyś zastanawiałam, gdzie takie malutkie różyczki można dostać, w kwiaciarni patrzyli na mnie jak na jakąś głupią:P

    OdpowiedzUsuń