Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 15 sierpnia 2012

kurs-Eco Kapelusiki:))

Dziś wykonałam małe kapelusiki ;)Szybkie i proste w wykonaniu.
Wykorzystałam nakrętki plastikowe np.od pepsi, lub innego napoju. Efekt jest taki:


Kapelusz wykonacie w 20 minut, prosty a na pewno będzie nie raz przydatny jako ozdoba,broszka lub dodatek do pracy jaką wykonujecie.
Ja zainspirowałam się kursem na kapelusz ,który widziałam jakiś czas temu w necie, ale dziś ten blog mi się nie otworzył, powodu nie znam a to koreański blog lub chiński.
Więc zrobiłam je z pamięci a dla Was kilka fotek pstryknęłam jak robię:))

Potrzebujecie:
-tekturkę
-kapsel plastikowy
-jak macie cyrkiel to użyjcie, ja użyłam opakowania po odświeżaczu powietrza:) z braku laku wszystko się przyda heheh
- nożyk lub nożyczki
-wstążka
-dodatki w/g uznania
 



Obrysowujemy kapselek i drugie większe koło i wycinamy:













Mamy wyciętą podstawę, teraz przygotujcie
wstążeczkę:)














I zaczynamy oplatać:)
końcówkę przyklej i tak zacznij aż całość pokryje się wstążeczką:) kapsel posmaruj klejem, ja użyłam na gorąco , bo lubię szybki efekt i wklej w środku.
Jak widzicie mój kapsel jest zielony , więc okleiłam go u góry materiałem.













Owińcie bok wstążeczką:) i baza do ozdobienia gotowa a tu już od Was zależy jak go ozdobicie!!









7 komentarzy:

  1. Super pomysł na wykorzystanie "kapselków" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne :) uroczo wyglądają ;) świetny pomysł :)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Też spróbowałam ;) wyszły bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiecham sie na widok kapelusików :)
    Aniu jesteś niesamowita....z niczego, powstaje bajka :)
    Pozdrawiam wiosennie

    Alicja S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Aniu! wspaniały blog. Pomysły i tutoriale fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za pomysł!!!!!.super bloog!

    OdpowiedzUsuń