Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Jajo wielkanocne czII

Dobry wieczór:) jak Wasze balony oklejone papierem?? wyschły??

Dziś mam dla Was drugą część kursu.

A to moje jajo;))) 



Mój balon jest już suchy;)

 Zanim przebiłam balon , całość okleiłam taśma jednostronną to dodatkowo wzmacnia moja pracę
teraz możemy przeciąć końcówkę balona , balon pęknie w środku
 w połowie rysujemy zygzak
 i przy pomocy nożyka dzielimy nasz balon na dwie części tworząc skorupki jajka
 jak widzicie balon pomarańczowy jest w środku jajka , usuwamy go
 przygotuj klej vikol, ręcznik i miseczkę z wodą
 przy pomocy pędzla rozprowadzamy klej po gazecie w środku , znacie już tą technikę:)
 zaokrąglamy też i oklejamy w ten sposób brzegi naszych skorupek
 tak oklejamy dwie połówki jajka i środki , pozostawiamy do wyschnięcia
 Nasze jajko schnie, więc przygotujemy stojak do niego 
Potrzebujesz do tego : 8 rurek 
drut
 włóż w rurki drut: 2 rurki 1 drut 
w ten sposób otrzymasz 4 długie rurki z drutem, które owiń taśmą jednostronną

 zginając nasze owinięte rurki utworzyłam okrąg
 i wygiełam pozostałam część w górę
 odrysowałam okrąg na tekturze, wycięłam i przy pomocy taśmy jednostronnej umocowałam nasz uchwyt do tektury , spód okleiłam papierem i vikolem, pozostawiłam do wyschnięcie, pomalowałam na biało
 Nasze jajo wyschło , wiec pomalowałam je na czarno;)) te jest inne niż poprzednie , które widzieliście
 pocieniowałam je farbą miedzianą , znaną Wam z poprzednich kursów
 w dolną skorupkę włożyłam wełnę drzewną 
kupiłam ją w brico (duża torba ok 9 zł)
 u mnie tym razem w skorupce będzie jedno jajo ale duże;))
jak wykonać jajko ze styropianu ??
w tamtym roku był kursik na jajko w koszyczku:)
 rączkę od stojaka owinęłam sznurkiem:)


Dolna skorupkę dokleiłam do podstawy i z uchwytu zrobiłam rączkę do jajka , 
zaginając ją na drugą stronę skorupki 

ozdobiłam jajo ;)) 
użyłam dodatków typu:
ptaszek, piórka, kwiatki i kokardka 


 

Życzę udanych prac!!!!!!!
jajo jest bardzo duże:)
jego wielkość zależy od balona jakiego użyjecie:))


26 komentarzy:

  1. Och, jakie cudo! Dzięki za inspiracje, ciekawe, czy jakbym spróbowała zrobić takie jajo, wyszłoby mi podobnie?
    Pozdrawiam i proszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny efekt ;)
    super kursik ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik, jak zwykle :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo dziękuję za kursik, przyda się, oj przyda :) muszę zrobić podobne jajo. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!!! Prezentuje się świetnie. Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze bardzo czytelny kursik. Super pomysł na dekoracje jajka są przepiękne. Pozdrawiam serdecznie i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło bosko! świetny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i się doczekałyśmy teraz tylko zakasać rękawy i do dzieła.Piękne dzięki za kursik-jak zwykle rewelacja ,czytelny nawet dla początkujących.Na pewno"Anijajo" pojawi się w wielu domach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu dzięki za super kursik jajeczko i koszyczek świetny podrawiam serdecznie
    NINKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy naprawdę zachwycający.Moje jajo będzie w innym kolorze,bo takiego nie mam.Jak wyjdzie to pochwalę się efektem mojej pracy...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam śliczne jajko i super kursik.Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosia k. Torunia15 stycznia 2014 00:10

    Witam i dziękuje za kursik jak zwykle niesamowita inspiracja, dziś okleiłam 2 balony gazetą z klejem i schną.... Aniu [choć nie wiem czy mogę po imieniu[[ kupiłam lakier w spraju miedz z metalicznym połyskiem do pocieniowania jaja czy to dobry pomysł i czym pocieniować ----gąbką...........przyszło mi do głowy że właśnie 1 mogłabym wysłać do twojej galeri --paczką--- tylko ten adres ciągle go nieznam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jestem Ania:) a co do pytania?? tak gąbką ..;)

      Usuń
  13. Świetne,bardzo mi się podoba tylko nie wiem jakiej farby mogę do tego użyć,tak tak wiem że pani gdzieś tam pisała ale skleroza nie boli...

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje jajo już skończone...takie jakieś inne mi wyszło,ale oczywiście z linkiem do tego kursu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlatego ,że uchwyt wykonałaś z rurek , on wyszedł bardzo masywnie, do takiego uchwytu warto zrobić większe jajo:) wtedy będzie lepiej wyglądać praca, A jajo Twoje wyszło rewelacyjnie

      Usuń
  15. Nie pomyślałam o tym,dzięki za podpowiedź.Następne zrobię z delikatniejszym uchwytem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super kursik :-) jaja piękne :-) zobaczymy czy i mi się uda:-) właśnie dmucham balony i będę kleić... " kolejne cuda stworzyłaś i się nim podzieliłaś :-) Dziękujemy i prosimy o więcej :-) Aniu masz cudowne serce i pracowite ręce co czyni Cię wyjątkową i ciepłą osobą gotową zawsze i wszędzie pomagać :-) oby więcej takich ludzi jak Ty a nasz świat stanie się lepszy :-D....

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, i dołączam się do grona wielbicielek Twojego bloga. Jak tylko zobaczyłam kursik wiedziałam, że muszę zrobić to jajko i z wielkim entuzjazmem zabrałam się do pracy :) Jest prawie na ukończeniu - tylko nie wiem o jakiej grubości użyłaś Aniu wełny drzewnej - na stronie producenta widziałam że dostępne są wymiary: 1-2 mm, 0,5 cm oraz 2,5 cm. Przypuszczam, że 0,5 cm? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam, Beata z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  18. witam a do oklejenia moge uzyc innej jakiejs tasmy np. takiej biurowej lub pakowej szarej lub bialej tylko ze one sa sliskie

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :) chciałabym sie spytać jakiego rodzaju farby użyłaś do pomalowania na czarno?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam i wyszło całkiem podobnie;)
    http://wzaciszudomowym.blogspot.com/2014/04/wielkanocne-dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń