Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 16 października 2013

Anioł -kurs

Dobry wieczór:)
Dostałam dużo maili:) ale ostatnio narzekam na brak czasu, staram się czytać ,
ale nie mam kiedy odpisać, więc przepraszam , nie nadążam ze wszystkim:))

Przypominam ,że mamy już galerię !!! piekną galerię prac :)) oczywiście Waszą:)
Zapraszam!!


Dziś pracowałam nad kolejnym aniołem:)
Pokażę Wam zdjęcia:
anioł w złocie:)








Mam nadzieje,że spodoba Wam się nowa wersja aniołka:))

bo mam małą niespodziankę;))

Mam dla Was tutorial:))
jestem chora ,więc ciężko było ale się chyba udało;))


Część II

Część III

Część IV

 i część V

;)))))

na aniainspiruje.blogspot.com 

pojawi się do końca tygodnia kurs obrazkowy!!

do dzieła kochani, niech aniołków będzie dużo:)))


a ten aniołek pojedzie do Legnicy!!

na bal:)

Dla dzieci z zespołem Downa w Legnicy !!! 
http://www.annakrucko.blogspot.com/2013/10/otworz-serce.html

A to aniołki wykonane tą techniką ;))




Kurs obrazkowy

potrzebujemy:
-gazetę
-taśma jednostronna
-butelka baza
-klej vikol
-ręcznik lub papier toaletowy
- pedzel
-koronki 
-farba biała np emulsyjna
-spray lub farby akrylowe srebrna lub złota
w/g uznania
- włosy sztuczne typu: dopinka, treska, peruka
- ozdoby



butelkę owijamy gazetą 
główka to gazety pogniecione
profilujemy kształt aniołka
dokładamy gazety i owijamy całą pracę taśmą jednostronną
 rączki aby nam sie wyginały robimy z folii aluminiowej
lub z gazety
 oklejamy taśmą doklejamy do aniołka
całą pracę oklejamy papierem używając vikol
 doklejamy koronki bawełniane

 zostawiamy do całkowitego wyschnięcia
Pora na malowanie , ja używam farby emulsyjnej do ścian
 jak biała farba wyschnie cieniuję koronki i elementy sukienki


 Pora na skrzydła
Szablonik:
wydrukuj, to małe skrzydło
ale możesz sobie powiekszyć
szablon wycinamy i na tekturze odrysowujemy dwa skrzydła
malujemy na biało i ozdabiamy

doklejamy do pleców

Włoski:
Zobacz to kawałek treski związanej
pomalowałam ją na srebrno:)
to ten aniołek:)


Poniżej znajdziecie dwa kursy , aniołki ta sama  technika ale inaczej wykonane
 Iwonki: http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/2013/08/jak-zrobic-anioa-z-papieru.html



Pani Bożenki:  http://bozenao.blogspot.com/2013/10/muza-i-anio.html

27 komentarzy:

  1. jak zwykle cudne i wydaje się takie proste nom, szkoda, że się tylko wydaje ;))). Dzięki Pani jednak podołam pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. anioł piękny! a Tobie życzę zdrowia, zdrowia i jeszcze raz entuzjazmu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. aniołek cudowny kurs świetny i jak cie tu Aniu za te dzieła nie kochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł piękny i choć jestem bardzo ciekawa jak się go wykonuje nie mogę teraz zobaczyć filmiku bo mi się transfer kończy :/. No nic... skorzystam kiedy na pewno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudeńko! Aniu! Kłaniam się nisko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek I jak Mariola napisała jak tu naszej Ani nie kochać za takie cudowności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu nie pierwszy raz. "Podgladam" Cię Aniu Juz od roku:) . Anioły cudowne tak samo jak pozostale prace i przede wszystkim TY. Dziękuję Ci za te kursy. Nigdy nie mialam odwagi pozostawic tutaj swojego komentarza :) ale chcę żebyś widziała że pomoglas mi w chwilach dla mnie najcięższych, w mojej depresji. JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ KOBIETO ANIELE.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, rewelacja!!! Oglądałam filmik z szeroko otwartymi oczami! Najchętniej od razu, ale mam dwie prace w trakcie robienia... Zakochałam się bez pamięci i od razu!!! Dziękuję Aniu

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNE TE TWOJE ANIOŁKI;) GDY TYLKO UJRZAŁAM OD RAZU POSTANOWIŁAM SPRÓBOWAĆ I TAK POWSTAŁ MÓJ 1 ANIOŁ:) CUDOWNE MASZ RĘCE I WIELKIE DOBRE SERCE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze raz dziękuję ANIU za kursik i inspirację mój tez już powstał
    http://odskoczniajutki.blogspot.com/2013/10/dzis-anielski-post.html
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne te Anioły....dużo pracy,a efekt powalający.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie dzięki za kursik, właśnie powstał mój anioł na http://motylkowepasje.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super kursik (zresztą jak każdy robiony przez Ciebie) Anioły przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piękne anioły, dziękuję bardzo za cudną podpowiedź, może zmierzę się z tym wyzwaniem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowita! Te anioły są PRZEPIĘKNE!!! Zaraziłaś mnie nimi,właśnie oglądam Twoje filmiki i zaczęłam też próbować robić,ciekawe co mi z tego wyjdzie:)Bardzo dziękuję za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne anioły! Na obrazkach wygląda to na zadanie proste i szybkie, ale obejrzałam filmik i zrozumiałam, że to wcale nie jest ani proste ani szybkie :) Efekt jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są Twoje Anioły Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również pragnę podziękować Tobie Aniu za ten i wiele innych wspaniałych kursów. Pomimo, że od dawna obserwuje i zachwycam się tymi cudeńkami, dopiero teraz wykorzystałam kurs na anioła. Razem z mężem i córkami wykonaliśmy wg Twojego pomysłu 2 anioły, z czego jeden trafi na rodzinny konkurs Bożonarodzeniowy w naszym przedszkolu, którego tematem jest właśnie anioł. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za Twoja pomysły ;) Gratuluję talentu! :)
    Ja również skorzystałam z tego kursu, muszę się jeszcze wiele nauczyć, ale próbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś magiczna -jak Święta Bożego Narodzenia-albo jeszcze bardziej :) Uwielbiam Twoje prace :) Pozdrawiam z Łowicza -gdzie też trochę tworzę (folklor)-ale nie tak spektakularnie jak Ty.DZIĘKUJĘ :)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. A te piękne włosy to z czego? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne anioły! Coś niesamowitego, jestem pod ogromnym wrażeniem ! :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj :) w końcu znalazłam czas na dokończenie wpisu a w roli głównej aniołki na podstawie Twojego kursu :) Zapraszam do siebie :)

    http://maminyswiat.blogspot.com/2014/02/anio.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te anioły :). Świetny kurs! Zainspirowana postanowiłam zrobić też swojego i wyszedł tak: http://skrzydlawyobrazni.blogspot.com/2014/03/witam-juz-od-jakiegos-czasu-chodzi-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurs super, anioly CUDOWNE, bede do Ciebie zagladac gdy tylko znajde czas :) pozdrawiam cieplutko, Kasia

    OdpowiedzUsuń