Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

piątek, 12 lipca 2013

Kursik lampka

Dziś wykonamy lampkę 
zameczek
Ostrzegam , użyjcie odpowiednich elementów oświetleniowych
dla bezpieczeństwa swojego i Waszej rodzinki:)


Pracę miałam wykonać inną, miała powstać herbaciarka .
Miałam ją ozdobić lawendą  a do środka wrzucić torebki z herbatką
Po wykonaniu teraz już nazwę 1 wieży 
stwierdziłam że wyszłaby piękna lampka , 
dodałam więc kolejne elementy

Jak zrobiłam 1 wieżę lub herbaciarkę ;))

kupiłam za 7 zł w bricomarche podstawkę drewnianą

 
wycięłam z tektury 3mm 
- dwa prostokąty
23x10 cm i przykleiłam do podstawy 

wymierzyłam przód i tył i wycięłam dwa elementy z trójkątną górą
rysujecie prostokąt 23x(u mnie jest 11 cm) zmierz u siebie
trójkąt jest na wysokości 10 cm(uzyskany w połowie mniejszego boku prostokąta)
wycinamy okno ( u mnie ma 4x5 cm, łuk obrysowałam cyrklem 2 cm)
dodatkowo wycięłam z tektury ramę okna(o 1cm szersza od okna) oraz doniczkę



tył jest bez okna , skleiłam 3 części
i pomalowałam na biało
dokleiłam patyczki
przed wykonaniem dachu dokleiłam patyczki i  firankę w oknie
dach: zmierzyłam wysokość i szerokość góry , wycięłam z zapasem po cm z każdej strony 2 prostokąty
przykleiłam tekturę i okleiłam patyczkami
 po pomalowaniu i ozdobieniu pracy, stworzycie piękną herbaciarkę

Etap II zamek

i tu przechodzimy do modernizacji ;)
Wy możecie od razu wyciąć  dwa elementy: przód i tył wieży , dokleić boki i zrobić dach
ja się troszkę namęczyłam, choć nie jest trudno wykonać zamek w sposób jakim ja go wykonałam 

sklejając pierwszą wieżę w jednym z boku zrób od razu otwór 
mój ma 15 cm wysokość od dołu 
dokleiłam sklejkę aby połączyć 2 wieże

w bricomarche kupiłam osłonkę na żarówkę koszt 8 zł plus kabel i żarówka

druga wieża powstaje jak pierwsza na podstawce drewnianej
wymiary takie same jak 1 wieży , różni się tylko ilością okien , na dwóch bokach 
ma po 2 okienka jak to widać na zdjęciu
malujemy jak poprzednio środek na biało
jak wieża wyschnie zmierz odległość

wytnij dwa prostokąty i wykonaj okno
moje okno ma wymiary: 9 x 4,5 cm , łuk uzyskany z połowy prostokąta, przy pomocy cyrkla
doklejamy patyczki do szaszłyków , ja dodatkowo dokleiłam patyki do lodów 
jako parapety
wieżę okleiłam klejem vikol z papierem 
technika Wam znana
pomalowałam całość na biało , doczepiłam firanki w oknach
wymierz dach , wytnij i przyklej
dach okleiłam patyczkami, zmierzyłam pozostający element - bok wieży 
wymierz u siebie , wytnij i doklej
umocowałam świetlówkę 
 na dole zrobiłam otwór przez który wprowadziłam kabel z włącznikiem

użyłam kabla powlekanego , robiąc uchwyt ( w plastiku świetlówki są otwory)

pora na dach 2 wieży, ten będzie otwierany
aby był swobodny dostęp do świetlówki
, zmierzyłam jak we wcześniejszej wieży górę, 
wyciełam dwa prostokąty
aby trzymał się dach dokleiłam dwa trójkąty, całość owinęłam jak na zdjęciu taśmą jednostronną

przykleiłam patyczki

Pomalowałam całość na biało 
dach pomalowałam na czarno , po wyschnięciu farbą akrylową miedzianą przetarłam

i zameczek przetestowałam:)) 
pieknie świeci wieczorem i nocą na moim oknie:))

z patyczków wykonałam schody
wyciełam najpierw dwa boki z tektury , dokleiłam patyczki i barierkę
na dachu dokleiłam mech i dwa uchwyty małe miedziane do szafki
okno ozdobiłam wrzosem i różami


Kursik jest troszkę skomplikowany, ale zamierzenie było inne wyszła praca inna 
w razie pytań proszę piszcie w komentarzach

19 komentarzy:

  1. cudowne jak zawsze wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś mistrzem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ten zamek jest piękny! Rewelacja :) Podziwiam pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest najpiękniejsza rzecz jaką widziałam ostatnio i cudownie dopracowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Uch, gratuluje talentu. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś NIESAMOWITA!!! Zameczek obłędnie piękny i mistrzowsko wykonany!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest cudowny z przyjemnością czytam twojego bloga pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. gapię się na to cudo i gapię i napatrzeć się nie mogę.... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie kupujesz te dwa rodzaje patyczków Aniu???

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie kupujesz te dwa rodzaje patyczków Aniu ;)??

    OdpowiedzUsuń
  11. jak oglądam twoje prace to mam wrazenie ze mi sie to sni, masz złote ręce a Twoje dzieła są magiczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Często tutaj do Pani zaglądam jestem pod wrażeniem śliczne są wszystkie prace trochę korzystam z tych kursów są super właśnie wzięłam się za wykonanie tej lampeczki bo jest przepiękna no ale zobaczymy jak wyjdzie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. complimenti per i tuoi capolavori...sono tutti bellissimi...<3

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm a fan of your work.
    I am Brazilian and I am passionate about her craft.
    They are beautiful, congratulations.

    OdpowiedzUsuń