Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 30 czerwca 2013

Karoca

Dziś wykonałam dla Was kurs na karocę 


Do pracy przygotuj:

karoca
- tektura (ok 10 zł)
- taśma jednostronna 
- pistolet z klejem 
 -szablon

Koła:
- kabel energetyczny 3 żyłowy (2m koszt 1 m : 4,40zł)
- wkręty
-drewienka owalne (sklepy budowlane koszt ok 7 zł za 1m)
( u mnie po 18,5 cm sztuka, ale zmierz szerokość po sklejeniu budy)
- patyczki do szaszłyków 
- klej vikol

dodatkowo potrzebujesz:
- wkrętarkę i dodatki
uchwyty do szafek ( koszt moich 13 zł)

Zaczynamy od budy 
Wytnij szablon, mój jest duży, sama go narysowałam 
a że nie mieści się na kartce A4 podzieliłam go na dwie części  
na szablonie jest też element drzwi


 

Szablon po połączeniu wycięty z tektury x 2 

 wytnij pasek z tektury , u mnie ma 14 cm szerokość , długość dopasuj bo nie zmierzyłam
(wycięłam długi pasek dokleiłam i obcięłam ) ,
 na pasku jest wycięte od razu okienko u góry
 sklej przy pomocy kleju na gorąco szablony z dopasowanym
prostokątem
dodatkowo zabezpieczyłam brzegi taśmą dwustronną
aby praca była stabilna
 kółka wykonane jak w kursie :
u mnie drewienka 18,5 cm

2 koła średnicy 10cm każde 
2 koła średnicy 14 cm każde


 pamiętaj o wyjęciu środkowego przewodu ze środka , inaczej nie przewiercisz kabla
 w drewienku robimy otwory

kabel który łączy koła przednie i tylne ma 43 cm ( takie kable musisz mieć dwa)
 przekręcamy wkręty
mocujemy kabel do budy wkrętami
wyginamy i dopasowujemy koła aby karoca stała stabilnie
 w karocy wystające wkręty polałam klejem na gorąco

 wykańczamy budę , doklej drzwi wycięte z szablonu
drzwi okleiłam patyczkami do lodów
 patyczki użyłam również do obramowania okien
 Skrzynia
wykonana z tektury 
zmierz odległość pomiedzy kołami
dopasuj rozmiar(pomiędzy kołami większymi)
 sklej pudełko
 możesz okleić patyczkami , ja dodatkowo umocowałam uchwyt do szafki
 do karocy dokleiłam tekturę , podstawę pod skrzynię
 wymierz podłogę i wytnij z tektury
 przyklej
 tak wygląda spód karocy
 na końcówkach dokleiłam patyczki do lodów, aby zakryć kable
 aby nie było widać taśmy jednostronnej techniką znana z poprzednich kursów przykleiłam papier do budy

 siedzenie dorożkarza
wykonałam z tektury i przewodu ,który wyjęłam z kabla
 postępuj jak na zdjęciach ,doklejając przewód do tektury

 dodatkowe wzmocnienie pod spodem
 karocę pomalowałam na biało , jak i skrzyneczkę
 ozdabianie:
użyłam rączek ozdobnych do szafek, nie przykręcając uchwytu
taśmą ozdobna zrobiłam obramowania okien
dokleiłam skrzynię
siedzenie
okleiłam materiałem a drut owinęłam białą wstążką
tył siedzenia dokleiłam do karocy , druty owinęłam jak na zdjęciu o drewienko


siedzenia do karocy
zmierzyłam szerokość karocy, dopasowałam rozmiar i wycięłam tekturki , które okleiłam białym papierem
na podstawkach, miałam dwa drewienka, dokleiłam do podłogi
w środku umieściłam dywanik i duży kamień
opony zrobiłam z taśmy ozdobnej złotej

dokleiłam firany
uszyłam 4 poduszki i włożyłam je do budy , podklejając aby nie latały w środku
dach 
zmierzyłam górę karocy i wycięłam 3 tektury
każda o 2cm mniejsza

po sklejeniu wygląda tak
pomalowałam dach i dokleiłam do karocy
u góry umieściłam stroik
z przodu dokleiłam dwa uchwyty

z tyłu dokleiłam motyw z serwetki


Moja karoca wygląda jak z bajki :)
znalazłam pudełeczko w domu , które dokleiłam pod siedzeniem, umocowałam na nim obrączki







Praca wykonanie nie  było trudne:)
ale zdjęcia było mi ciężko wykonać dla Was , bo mam skaleczoną rękę
mam nadzieję ,że sobie poradzicie:))

nie podaję wszystkich rozmiarów, bo u Was mogą się różnic


38 komentarzy:

  1. Kobieto!!! jakie to piękne!!! Myślę, że tego akurat dzieła nie powtórzę, bo aż tak nie potrafię, ale oczy sycić będę często!!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. OH MY GOD THIS IS SO BEAUTIFUL, THANK YOU SO MUCH FOR SHARING, GOD BLESS YOU.

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no .... no i doczekaliśmy sie nie lada wyzwania ,,,,,piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabrakło mi ochów i achów, aby wyrazić zachwyt nad Twoim nowym dziełem Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne, tylko to mozna powiedziec,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest cudo! zresztą jak wszystkie inne Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój Boże ta karoca jest wspaniała wszystko dopracowane do ostatniego detalu niesamowite aż dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Aniu jest pani niesamowita,wszystkie prace to bajka dla oczu.Pozazdrościć głowy pełnej pomysłów chcemy ciągle nowych arcydzieł.Karoca rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie samowite cudeńko, skąd czerpiesz pomysły na takie prace:))
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz głowę pełną niesamowitych pomysłów, godne podziwu. Kareta cudowna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna cudowna praca !!!
    I wspaniale wytłumaczony kursik !!!
    Dziekuje !!!
    Może kiedyś się przyda

    No i życzę szybkiego powrotu ręki do zdrowia !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna praca!!! Już myślę, do kogo by tu wysłać wniosek o wydłużenie dobry do 48h bo bez tego ani rusz... Dziękuję. Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż trudno uwierzyć , że ty to zrobiłaś . Cudna przecudka ta karoca. Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu cudna praca !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odwaliłaś kawał dobrej roboty. Tutorial świetny. Już nie mówię o samej karocę - powala!

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt rewelacyjny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudacznie cudowny cudak, Aniu niesamowity dar od Boga posiadasz.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu ,,,jak już pisałam wcześniej ,,,cudo!!!
    i ja też spróbowałam ,,,, może zechcesz zerknąć...

    OdpowiedzUsuń
  19. Natrafiłam na pani blog niedawno, jestem pełna podziwu dla pani zdolności. Teraz mam dylemat zrobić karoce czy wózeczek na ślub? Może uda mi się wykonać coś podobnego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Aniu gdzie mozna kupic Pani Prace ?

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli można wiedzieć ile takie cudo kosztuje.P.S.mam nadzieję że ręka już nie boli.Bo mając taki talent to aż serce się kraje jakby dłonie były niesprawne.Z serca życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powyplatam trochę dłużej powraca ból:) dlatego mieszam techniki:) Karocę wykonuję tylko na zamówienie.

      Usuń
    2. Jeśli wolno wiedzieć to właściwie co się stało z tą ręką.Zajmuje się medycyną niekonwencjonalną i może mógłbym pomóc.Jakby co to możesz pisać na maila -wieslaw.mierzejewski@o2.pl.Niczego nie obiecuje ale wielu osobom udało się pomóc gdy lekarze nie dawali rokowań.Nierobie tego za pieniądze po prostu trzeba pomóc to pomagam.Miłego dnia

      Usuń


  22. A jaki jest koszt takiej karocy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie to piękne:) jesteś bardzo zdolna i masz ogromny talent:) pozytywna z ciebie osóbka..twoje prace są prześliczne, przecudowne..po prostu piękne:) ala

    OdpowiedzUsuń
  24. Wciąż podziwiam Twoje prace. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Parabens, seus trabalhos são maravilhosos, lindos !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Talent... niesamowity talen ... wyrazy podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne , cudowne , piękne

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ochote
    się zmierzyć z tym cudeńkiem, mam pytanie - jaka jest szerokość budy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Pani Aniu jest Pani niesamowita.... też robię różne robótki ale Pani jest naprawdę niezwykła... codziennie wchodzę tu i oglądam....:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń