Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 4 lipca 2013

Kurs na szafkę

Mam przygotowany dla Was kurs na szafkę .
Oryginalny prezent :) ręcznie wykonany.


Szafeczkę możecie w całości oglądnąć 
na moim drugim blogu:



Do pracy potrzebujecie:
- tekturę ( ja mam modelarską 3 mm)
- pistolet z klejem na gorąco
- taśmę jednostronnie klejącą
- uchwyty( w sklepach od 3 zł)
serwetki z motywami
- ręcznik lub papier toaletowy
- klej vikol
- farby : czarna jako baza, biała oraz jak posiadacie srebrna akrylowa 
lub spray srebrny 
wycinamy szafkę 
u mnie wymiary są :
23 cm x 18 cm  4 sztuki
18,5 cm x 18 cm 2 sztuki


 po sklejeniu całości dodatkowo zabezpieczam łączenia taśmą jednostronnie klejącą

 pora na szuflady
mierzę górę 
i wycinam tej wielkości prostokąt dzieląc go na pół
jak widzicie u góry przyklejam prostokąty , od bazy dwa mniejsze
 wycinam boki szuflady
mogą wyjść u Ciebie inne wymiary , więc pobierz je z szafki
 sklejam całość
 na szafce dodatkowo z techniki jaką znajdziecie w poprzednich kursach przyklejam 
ręcznik papierowy klejem vikol
 szafkę i szuflady malujemy na czarno
 jak wyschnie całość malujemy(ja przecieram pędzlem) na biało
mocuję też uchwyty

 na dole zrobiłam z listewek nóżki
 ramka :)
wyciełam ją z tektury 
dodatkowo dokleiłam trójkąt który jest podporą ramki
 ramkę wykonałam z tektury, użyłam patyczków do lodów,
 vikolem przykleiłam koronkę
pomalowałam jak w szafce dwa etapy:
- na czarno
- na biało 

 farby które użyłam : akrylowe
 na koniec dodałam efekt połysku ;)
srebro - farba akrylowa
 na szufladkach zrobiłam to samo
 wyrwałam motywy z serwetki , którą rozwarstwiłam
 przy pomocy kleju biurowego przykleiłam do szafki
 Dodatkowo wykonałam albumik 
zmierz rozmiar szufladki
wytnij dwie bazy z tektury
oraz z Kartek A4 bazy na zdjęcia
 przy pomocy dziurkacza zrób otworki
 oklej dwie bazy 
 ja użyłam :
-biała kartka wizytówkowa
- papier czerpany
- stara koperta 
- ramka gotowa

 zwiąż całość

Nasza praca jest skończona i kilka fotek na zachętę;))





życzę udanych prac
Dobranoc


26 komentarzy:

  1. kolejna cudowna praca! nie mogę się napatrzeć... gdybym miała więcej czasu... może zrobię na emeryturze? :)) przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja jesteś mistrzynią

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy efekt szafeczki i jaka pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. WSZYSTKO PIEKNE!JAK KAZDA PANI PRACA:)ps.mam pytanie co do tych farb acrylik:czy mozna nimi malować rurki gotowe i potem wyplatać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko , korzystaj lepiej z tańszych rozwiązań:) farby akrylowe to koszt : 120 ml 14-20 zł!! są drogie, ja lubię nimi malować tego typu prace, bo po wyschnięciu nie brudzą rąk, ale bardziej stosuję je do małych elementów, bo nie są wydajne. Możecie malować farba emulsyjną do scian i sufitów, ale dobrej jakości , farby te są wydajne i starczają na długo, takimi farbami oraz pigmentami do takich farb , gama kolorów jest olbrzymia!! pomalujesz rurki , oraz całą pracę, minus jest taki że pigmenty trzeba lakierować po skończeniu pracy, bo po dotknieciu mokrą ręka a nie kiedy i sucha brudzą. Białe farby emulsyjne nie trzeba lakierować. Chyba że jest taka potrzeba

      Usuń
  5. Jesteś cudowna. Właśnie siedzę nad szafką - młynkiem, a tu proszę! Kolejna inspiracja. Podziwiam kunszt i zapał i nie kończące się pomysły. Mi chwilami brak już sił na to wszystko, ale jak patrzę tutaj, to mnie to bardzo mobilizuje :). Dziękuję Ci Aniu za to, że tak upiększasz nasze życie i mobilizujesz do pracy poprzez swój zapał! Wszystkie komentarze tak ciepłe i serdeczne na Twój temat są bardzo na miejscu, bo masz w sobie taki motorek, który napędza też nas. Jak będę w Ostródzie to będę szukać zakręconej Anny! A przyznam, że mam całkiem niedaleko... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. szokujaco pieke arcydzielo:) tez chce takie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. No kolejny świetny kursik !!!
    Dziękuję bardzo !!!
    Skąd ty czerpiesz tak wiele pomysłów??
    No i tak cudownych i wspaniałych ??
    Gratuluję talentu i tej perfekcyjności w rękach!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita szafeczka i efekt końcowy super-dziękuję z kursik Aniu-pozdrawiam cie serdecznie-Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :)) za miłe komentarze. Cieszę się ,że praca się podoba jak i kursik na nią. Szafki gotowe do decu, są drogie, macie możliwość wykonać je sami, przy tańszym nakładzie , a najfajniejsza jest satysfakcja z tego że zrobicie taka pracę od podstaw i możecie zrobic wielkość jaka chcecie;)) Przykładowo komoda na allegro ,zwykła drewniana z 4 szufladkami, o rozmiarach wysokość 195 mm szerokość 284 mm
    głębokość 205 mm kosztuje 35 zł plus wysyłka;) szafka wykonana ręcznie z ramka , przy zakupie tektury , plus dodatki to koszt ok 20 zł za materiały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to drewno ale jest to praca stabilna i wytrzymała , przy dobrym wykonaniu;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Qué mueble tan bonito, me encanta. A mi también me gusta trabajar con cartón, pero tus trabajos son fantásticos.
    Desde hoy, tienes una nueva seguidora.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jesteś niesamowita! A Twoje prace...oczu oderwać nie można!

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna jesteś, zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  14. DZIEKUJE pani Aniu za odpowiedz:)pytałam bo akurat dostałam od mojej kuzynki za darmo 10 takich tubek w kolorach i przez to chciałam wiedziec:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow,pięknie to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite każda kolejna odsłona nowej pracy tak zachwyca oczu nie mogę oderwać i aż dziw bierze że to szafka z tektury

    OdpowiedzUsuń
  17. jakiej grubości jest ta tektura??

    OdpowiedzUsuń
  18. aniu jestes niesamowita, kazda twoja praca to arcydzieło. ja juz nie wiem co mam wyprubowac, zaczełam robic walizke ,miała byc na koniec roku ale niestety nie wykonczyłam i teraz nie mam pomysłu co by w niej zrobic :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, cudne prace tworzysz i wspaniałe kursy prowadzisz :) Jak zauważyłaś ostatnio, byłam częstym cichym gościem na Twoim blogu.Powodem było auto i bardzo serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga abyś zobaczyła co wyszło mi z tych odwiedzin u Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.
    ps. będę tu jeszcze nie raz i dziękuję za wszystkie kursy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca, jak i wszystkie pozostałe. mam pytanie, gdzie kupujesz tekturę modelarską, jeśli możesz podaj proszę namiary.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu dzięki za kolejny kursik, mam jedno pytanie czy szufladki nie mają tylnych ścianek? Jeżeli nie mają to czy zawartość się nie zsuwa gdy otwierasz szufladkę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace aż chciałoby się też mieć takie zdolności...Pozdrawiam oby tak dalej Pani Aniu

    OdpowiedzUsuń