Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 5 czerwca 2013

kurs- serce z okienkiem cz. II lawenda

Druga odsłona serca z okienkiem;))) tym razem z lawendą i zegarkiem:))

Cz.I znajdziecie tutaj:


a dziś:
 

Serce nr II potrzebne materiały po wykonaniu bazy:

-papier toaletowy lub ręcznik papierowy
miseczka z wodą oraz klej vikol
- biała farba, ja używam emulsji do ścian
- serwetka trójwarstwowa z motywem
- patyczki do lodów;) lub elementy tekturowe
- klej lejący biurowy
- dodatki 

Zaczynamy;))

Nasze serce jest gotową bazą 
szablon do serca nr.2 

 
przygotuj materiały:
klej
ręcznik i wodę 
 serce przy pomocy pędzla smaruj klejem vikol
 przyklejaj ręcznik , górną warstwę smaruj pędzlem leciutko zamoczonym w wodzie
 pozostaw serce do wyschnięcia
pomaluj na biało!!
zrób okienko i pomaluj na biało

oraz obramowanie
  
pamiętaj o zewnętrznej stronie, ja mocuję wstążkę i doklejam wycięte serce, 
całość pomalowałam na biało
 Przygotuj:
klej biurowy lejący
serwetkę 

 wytnij motyw , rozwarstwiamy serwetkę
 przykładamy do serca i polewamy klejem, leciutko rosmarowujemy
 gotowe;))
 po wyschnięciu lakieruję spray : lakier bezbarwny
 przy pomocy zawiasu doklejam okienko
 Ozdabiamy serduszko;)) w/g uznania

ja umieściłam zegar , szablon który sama wykonałam 
w środku serca

jest firanka, motylki , perełki, kwiatki i klatka

życzę owocnej pracy!!! 

buziaki


15 komentarzy:

  1. Aniu cudnie...nie przestajesz mnie zachwycać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. serduszka są boskie,przecudne brak słów aby je opisać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wyobraznia nie ma końca Aniu :))przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik,wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Aniu za kursiki...boskie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także skorzystam,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to serce - to REWELACJA! ILE KOSZTUJE?

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne i pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!! aż mnie zatkało przecudne ,,,oj Aniu tyle masz w głowie pomysłów i chetnie się nimi dzielisz,,,chciałoby sie wszystkiego spróbować ,tyle że nie wiadomo od czego zaczac ...
    oba serca bomba a młynek po prostu wymiata ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbuję zrobić jako prezent i podziękowanie od mojej Kasi dla jej wychowawczyni... . Już jestem na półmetku. Dziękuję Maestro!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Aniu , tu Twoja imienniczka , Przyznam że od jakiegoś czasu zaglądam ma Twojego bloga po kilka razy dziennie i nie umiem wyjść z podziwu . Zastanawia mnie tylko skąd Ty czerpiesz te wszystkie pomysły, Wszystkie Twoje prace są przecudne !! Chciałoby się wszystko zrobić , tylko niestety doba jest za krótka. Pozdrawiam i mam nadzieję jeszcze na wiele wspaniałych kursików.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, ma Pani dużo pomysłów, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest Pani dla mnie źródłem inspiracji, dopiero zaczynam zabawę i dlatego jestem wdzięczna za kursiki i bloga. Jestem pod wrażeniem pani prac, są takie...Pani, piękne, pomysłowe, romantyczne, praktyczne, każdy znajdzie coś wg potrzeb, pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń