Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 13 lipca 2013

Kurs gorset wersja kolejna suknia ślubna

Dzień Dobry w sobotnie popołudnie:)
Może macie chęci troszke popracować?? Mam dla Was kolejna inspirację .


Choć praca jest Wam już znana z kursu na gorset :

Jest inaczej wykonana:)
tym razem podstawa pracy to koło o średnicy 26 cm 
(możecie wykonać mniejszy kosz - suknię )

Zaczynamy:
1. wytnij dwa koła 26 cm średnicy każde 
2. co dwa cm przyklej rurki 
3. naklej 2 koło 
 
 4. w rurki włóż drut 
5.wyprofiluj spódnicę 
6. wyplataj splotem ósemkowych (2 rurkami)
 7. wytnij z tektury prostokąt wysokości 12 cm 
długość taka aby uzyskać średnicę 16 cm;) ja wykorzystałam tekturę 1,5mm 
można użyć tył bloku technicznego, pamiętaj aby była dość twarda tektura
8. skleiłam dwa boki prostokąta taśmą jednostronną papierową
włożyłam w rurki w sposób : dwie rurki z drutem na zewnątrz, dwie rurki z drutem w środku
przekładamy je na przemian
 9.wyplatamy do tekturki spódnicę
jak widzisz pokazuję 2 palcami jak przełożyłam rurki
10. u góry ściśle zaczynamy wyplatać(złóż rurkę w pół i zacznij wyplatać o dwie rurki pionowe )
 tak wygląda środek
 11. wyplatamy tak z dwa rzędy
12. na biust przeznaczyłam 15 rurek, 
13. na rączki kosza 8 rurek 
14. pozostałe rurki obcięłam i zagięłam do środka
15. rurki na biust wyprofilowałam, tym razem rozdzielając je miedzy sobą
bo zaczynam wyplatać co każda rurkę

 to są pozostawione rurki na rączkę po obu stronach po 4 , ich nie rozdzielam
16. zaczynamy wyplatać stanik ;)
ja wyplatam oddzielnie dwie miseczki

 przy wyplataniu pamiętaj o rączkach, je też łączymy z góra sukni
 17. przygotuj 4 rurki w które włóż drut, tak aby po kazdej stronie sporo go wychodziło 
drut jak najgłębiej powinien wejść w raczki dla bezpieczeństwa i wytrzymałości kosza
 18. dodatkowo taśmą dwustronną oklejam łączenia , każde z 4
 19. później sklejam taśma w miejscach łączeń po dwie rączki(rurki ) jak na fotce
 tak wygląda nasza baza rączki
 20. oplatam ściśle rączkę na przemian 2 rurkami do miejsca złączenia taśmą 
później jak widać luźno przeplatam rurkami górę rączki
 21. przygotuj klej vikol, papier (ja mam ręcznik papierowy) , pędzel i troszkę wody w miseczce
oklejamy tułów
 22. po wyschnięciu kleju , malujemy pracę na biało

23. zdobimy naszą pracę
ja użyłam tasiemek 
górę oraz tułów pomalowałam farbą akrylowa perłową , pracy nadało to piękny połysk 

dokleiłam wstążki i różę , dodałam perełki
z tyłu przeplotłam wstążkę białą
Jak zrobiłam falbany??

z grubej wstążki 
przez środek przeszyłam ręcznie igłą nić, ściągnęłam ja na końcach ściśle 
uzyskałam falbanę 
zużyłam 7 m wstążki :)

Mam nadzieję że takie wydanie kosza Wam się spodoba:))
życzę udanych prac

25 komentarzy:

  1. Pięknie Aniu dziękuję za wspaniały kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci to wyszło Aniu w sumie jak zawsze i jak każda Twoja praca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne Aniu, dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty jestes zdolna. Fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm...czy się podoba.........no ba!!!. droga Aniu Ty tak przekazujesz te kursy że nieważne co by to było, czytając je ręce same się rwą do pracy, serce się raduje że znów będzie można z tak wspaniałych rad skorzystać i potem ciągle myśli krążą wokół nowej inspiracji. A potem to już się cuda dzieją;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Twoje kursiki są tak przejrzyste, że nie sposób ich nie zrozumieć. Gorseci wspaniały, muszę się skusić na niego.Dziękuję bardzo z kursik, pozdrawiam Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie mogę kupić rurki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie mogę kupić rurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rurki można sobie skręcić samemu z gazet, u Ani i nie tylko są kursy na skręcanie rurek, wystarczy poszukać.

      Usuń
  9. To jest niesamowite co Ty tworzysz,dzięki za następny super kursik:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał !!! ślicznie wyszło ,,, oj ja chyba za długa przerwę miałam w wyplataniu bo ostatnio nawet rurki nie chcą mi sie zwijac ,,, ... piękna praca ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna praca a kursik bardzo czytelny

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja szukam jak zapakować wino na ślub no Kobieto szacun wielki cuuuuuuuuuuudo to co zrobiłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne Paniu Aniu ma Pani taki talent Ze jak obserwuje prace to zastanawiam sie ile Pani serca w to wkłada, każda praca wręcz wypieszczona. Śliczne to mało powiedziane brak słów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, dziękuję .... za inspirację :) i kursik ! zapraszam do siebie do obejrzenia :) http://origami-pasja.blogspot.com/2013/07/juz-mi-niosa-suknie-z-welonem.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w trakcie wykonania tego kosza. Jak skończę, prześlę Aniu zdjątka albo na fb zobaczysz. Pracy ogrom, choć robię z kółka o średnicy 20cm... Następne będą mniejsze :-) Pozdrawiam :-) Joanna Firek

    OdpowiedzUsuń
  16. MATKO JEDYNA!!!! tu jest przepięknie!!! zaglądam tu od kilku dni i nie moge się ogarnąć.... przepiekne prace, perfekcyjne wykonanie, dbałość o każdy detal... wtobraźnia.. rety, rety, retyyy :) no i wspaniałe tutoriale. tak przepięknie przedstawionych tutoriali jeszcze nie widziałam. Gratuluje serdecznie talentu:) i życzę wytrwałości w dalszym tworzeniu :) będę nadal zaglądać nałogowo:) Pozdrawiam Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są te Twoje prace! tak patrze, podziwiam i nie mogę przestać! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od czasu kiedy trafiłam na Pni blog jestem tu częstym gościem. Dzięki Pani kursom udało mi się zrobić wózek, gorset a teraz jestem w trakcie wykonywania sukienki. Ach i koszyczki z jajkiem.
    Jeśli można to proszę o ocenę :). Zapraszam "do mnie" http://filcak.blogspot.com (to dopiero początki ale mam kilka prac, które zechcę zamieścić ). Pozwoliłam sobie również na umieszczenie linku do Pani strony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Aniu suknia wspaniała i kurs taki dokładny i zrozumiały. Sama teraz pracuje nad wykonaniem swojej. a mam pytanko czy nie opracowałaby Pani kursu w wersji ślubnej - męskiej ? chciałabym cos takiego wykonać ale zupełnie nie wiem jak się za to zabrać.

    pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń