Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 3 sierpnia 2013

Kurs gitara

KTO ZAGRA ZE MNĄ ????



Dziś dla Was kurs na gitarę;)
 nie jest prawdziwa:)) ale Wasza wyobraźnia na pewno pozwoli stworzyć cudną replikę

do pracy potrzebujesz :
- tekturę duży arkusz!!
- taśmę jednostronną 
- klej z pistoletem na gorąco
- farba czarna i miedziana
- gumka cienka srebrna
- korale
- 3 patyczki do lodów 


Gitara jest duża, wiec szablon musiałam podzielić na części 

wysokość gitary to 92 cm 
szerokość dołu 34 cm 

szablony są 4 
pierwszy to góra 
wycinamydwa szablony:
1. długości 49 cm
2. długości 37 cm


 to dół gitary prawa strona i lewa
 i góra


Złóż szablon 

i wytnij 1 !!! 
tzw pudło 

oraz pasek który doklejasz do wyciętego szablonu, nie wiem jaka długość
musisz dopasować
wysokość 6 cm

sklejasz i zabezpieczasz taśmą jednostronną jak na fotce

przyłóż do tektury sklejoną część pudła i  odrysuj kolejny szablon 
wycinając w nim koło , u mnie jest 10,5 cm średnicy
sklej razem z dołem 
całość zabezpieczamy taśmą jednostronną
 
 wycinamy ramię jak wcześniej pisałam , 1 z nich doklejamy(te dłuższe)
 zanim przykleimy drugą część , odmierzamy długość ramienia od pudła w górę do główki gitary
i wycinamy jego boki
 ( szerokość u mnie to 4 cm)
w kolejnym etapie doklejam drugie ramię , całość oklejam tekturą wymierzając długości 
i taśmą jednostronną zabezpieczamy
 
w środku przyklejam 3 patyczki do lodów
 

wycinamy dodatkowo koło 13 cm średnicy

 koło które zostało mi z wycięcia szablonu przyłożyłam w środku i obrysowałam
  wycięłam
 dokleiłam do pudła wokół wyciętej dziury jak na fotce
 na dole dokleiłam tekturkę na której będzie mostek 

moja gitara gotowa do wykończenia

 z poprzednich kursów znacie technikę :)
klejem vikol przyklejam ręcznik papierowy do gitary
 gitarę maluję na czarno, po wyschnięciu przecieram miedzianą farbą akrylową 
pora na wykończenie 
używam wykałaczek 

 które przyklejam do ramienia jako progi gitary
 klucze u mnie to korale kupione w pasmanterii

 mostek przywiercam wkrętami do pudła 
używam drewienka kupionego w budowlanym sklepie
 mocuję struny;) u mnie to gumka srebrna


I gitara gotowa:))
ozdób w/g uznania 
ja wykorzystałam tekturowe miniaturowe motylki





13 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili myślałam, że jest prawdziwa:)
    Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd bierzesz inspiracje na tak piękne prace ? Ja mogę ewentualnie skopiować jak mam wszystko czarno na białym a Ty? Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chciałoby się na niej zagrać :) kolejna świetna praca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja wyglada jak prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ANIU ŚLICZNA GITARA NAPEWNO ZROBIĘ TAKĄ DLA KOLEGI KTÓRY KIEDYŚ GRAŁ W ZESPOLE I TAM POZNAŁAM SWEGO KOCHANEGO MĘŻA ZROBIŁAM WCZEŚNIEJ Z WIKLINY PAPIEROWEJ ALE TA JEST SUPER DZIĘKUJĘ ZA ŚWIETNE KURSIKI NINKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Ty wiesz, że jak widzę gitarę - to już jestem od razu. Odlotowa ta Twoja gitara !!! Jest super !!! Coś mi się zdaje, że nie mogę pokazać jej córce, bo od razu , by taką chciała, mimo, że dwie gitary są w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, proszę o maila z adresem dot. aukcji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Cudo. Życzę realizacji dalszych zadziwiających inspiracji.

    Pozdrawiam
    Szymon z serwisu dlagitarzysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. PANI ANIU SKOŃCZYŁAM GITARĘ PROSZĘ ZOBACZYĆ na nk NINKA ZBYSZEK MAKSYMOWICZ i ocenić SERDECZNIE POZDRAWIAM NINKA

    OdpowiedzUsuń