Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Powstaje drzewo:))

Co to wyjdzie ach ;) sama nie wiem.. jak zawsze improwizacja:))



skrócony kurs będzie :))
buziaki!!!

10 komentarzy:

  1. O rety rety :) właśnie myślę nad czymś podobnym, niecierpliwie czekam na kursik i porady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowny pomysł z niecierpliwością czekam na kurs pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że głowa pełna pomysłów:) i bardzo dobrze, tak trzymać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!!!
    już od dawna marzy mi się drzewo genealogiczne ale wciąż żadnego konkretnego pomysłu, trzymam kciuki i życzę powodzenia i zadowolenia z efektu!

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę jaka z ciebie kopalnia pomysłów tak mnie zainspirowałaś że zrobiłam kołyskę z twojego kursiku oczywiście podałam źródło ....jak masz ochotę to zapraszam zobaczyć pozdrawiam
    http://odskoczniajutki.blogspot.com/2013/08/wyzwanie-sierpniowe-w-digital-paper-by.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) jak patrze na to drzewko to od razu przychodzi mi na myśl konar obklejony ziarnami kawy a tabliczki (zakładam, że na zdjęcia) pewnie będą w zielonym kolorze. Może jakiś sztuczny mech?

    Mogę się jednak mylić bo ja dopiero "raczkuję" w temacie rękodzieła.


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniały pomysł, u mnie inny troszke :) ale twój znakomity

      Usuń
  7. Świetny pomysł.
    Zapraszam po wyróżnienie http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/08/jakie-to-mie.html

    OdpowiedzUsuń