Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 28 kwietnia 2013

Kurs 3 prace z 1 butelki po pepsi

Dziś szybki kursik dla Was:) 2 prace z butelki po Pepsi bo 3 kursik już znacie;))


Zobaczcie co wykorzystamy;)
3 elementy butelki

potnij butelkę jak niżej:
 Zaczynamy od kapsla :)
I Część butelki
tu kursik znany:
mój wykonałam:


II część góra butelki:
potrzebujemy
- owalna drewniana rączka
- krepa 2 kolory 
- blok do suchych kwiatów 
- ozdoby w/g uznania

 obrysuj kształt butelki i  wytnij kawałek bloku , włóż do środka 
od strony węższej wbij rączkę , długość w/g uznania
 przygotuj krepę 2 kolory: u mnie zielony ciemny i cieniowany pomarańcz
jak widzisz na zdjęciu górę rozciągnij , łatwiej przykleisz
 przyklejamy do góry butelki , zostawiając zapas jak na fotce
 z łodygą postępujemy tak samo , ale z innego koloru krepy: u mnie zieleń
 przyklejamy
 nasza baza do stroika gotowa:)
ja zrobiłam róże z krepy, użyłam sizal i mój stroik wygląda tak:
oczywiście jest kapelusiki z pokrętki

III część dół butelki

Wykonałam wazon, bo zależało mi na 2 technikach: papierowa wiklina i seria "miedziana"

Dół zaczęłam jak przy lampce: http://www.klubsexymama.pl/plecionkarstwo-czyli-eko-trend-na-swieta/
średnica 20 cm :) i podczas wyplatania zostawiłam odstęp na wstążkę  :)
 jak widzicie dół butli umieściłam w środku przy końcu wyplatania,
 nasz wypleciony wazon u góry musi być wąski aby utrzymał dół butelki z wodą i obciążeniem 
rurki pionowe przykleiłam do butelki , są widoczne po skończeniu pracy.. o to mi chodziło a dodatkowo zabezpieczyłam wazon
 górę okleiłam techniką z wcześniejszych kursów: papier toaletowy lub ręcznik papierowy i wikol 
połączenie owinęłam sznurkiem jak na zdjęciu
 u góry ze sznurka zrobiłam warkocz dokleiłam też taśmę gipiurę , 
po wyschnięciu góry(kleju vikol z elementami) całość pomalowałam na biało , cały wazon!!
jak wyschła biała farba , pomalowałam górę na czarno 
i poczekałam aż wyschnie, przy użyciu gąbki i białej farby oraz różowej tapowałam całość (przecierka.. kursy wcześniejsze) , nabłyszczałam farbami z Lidl o których we wcześniejszych postach pisałam.
Dodatkowo ozdobiłam pracę

 między przerwy włożyłam wstążkę :)
Praca gotowa!!
x 3 !!!

31 komentarzy:

  1. U Ciebie to tak sprawnie i szybko idzie, a ja walczę z rurkami i jakieś krzywizny mi powstają:)
    Ale nie poddaję się, podobno trening czyni mistrza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda tworzysz !!! Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Aniu!
    Jesteś jak fryzjerka pod której dłońmi włosy same się układają, jak garncarz dla którego glina wykonuje wszystkie polecenia i nabiera przeróżnych kształtów. To co robisz zachwyca i wydaje się takie proste, że zachęca aby samemu spróbować i zrobić coś tak samo pięknego i magicznego. Jednak to Twoje dłonie i talent sprawiają, że Twoje prace są niepowtarzalne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie ,uwielbiam tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł... kursik ... i Twoje wykonanie!
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł fantastyczny , muszę wykorzystać ten kursik :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspanialy pomysł ,ślicznie wyszło.No bajka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania jak zwykle Magią swych rąk wykonała następne zjawiskowe prace :)Nic tylko podziwiać !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne :) ekologia , wykorzystanie materiałów i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ! Użycz mi Twojej głowy abym też miała takie genialne pomysły !!! CUDO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne to mało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wazon zachwyca :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie:)Jestes wyjatkowa i tak po prostu dzielisz sie tym co umiesz z nami :)))Aktualnie sie zacukrzylam ale niebawem siegne po rurki Najlepsza Nauczycielko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości:) Troszkę mnie tu nie było i tyle się pozmieniało:) Blog wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe i piękne! Ale trudne, przynajmniej dla mnie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIĘKNE.......pytanko dawałaś drut w rurki????

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tym miejscu i Twoich pracach- zostaję na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń