Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 18 kwietnia 2013

kurs pudełko z sercem

Nie koniec inspiracji !! kolejna praca z Sercem w tle czeka na wykonanie, i podzielenie się nią z chorą Justynką :)

Pudełko techniką o którą często pytacie :)

z czego je wykonałam?? a pudełka po płytach:)
różnica jest w pudełkach, 
moje już wykonane pudełko jest zakręcane, te obok co stoi jest na wcisk
więc zwróćcie uwagę przy wyborze i przy wykończeniu pracy


Do pracy potrzebujemy:
-pudełko po płytach cd - u mnie 100 sztuk 
- farby: biała i czarna
- kawa ziarnista 
- serwetka trójwarstwowa - wybierz motyw
- filc lub materiał
- wata lub fizelina
- dodatki
- klej vikol i papier toaletowy

Zaczynamy kurs na pudełko z Sercem w tle
oczyść pudełko z naklejek

 przygotuj klej i porwij papier : toaletowy lub ręcznik papierowy
 posmaruj pudełko klejem i przyklej papier, marszcząc go podczas klejenia
 po wyschnięciu papieru doklejaj elementy ozdobne : sznurek, koronki , guziki ... 
wszystko na co masz ochotę;) ja kleję klejem vikol taśmę bawełnianą
 wytnij szablon serca, potrafisz;) pokazałam Ci jak to zrobić w poprzednim poście
 weź ziarenka kawy i wokół szablonu przyklej je tworząc serce
 serce gotowe, odłóż szablon, nie wyrzucaj , kiedyś Ci się przyda:)
 środek serca pomaluj na biało , i wyrwij motyw z serwetki
 klejem biurowym lejącym przyklej motyw w sercu
 pora na malowanie: farba czarna, może być pigment lub akrylowa farba
 malujemy całe pudełko oprócz środka serca:)
 jak czarna farba wyschnie , urwij kawałek gąbki i białą farbą(jaką masz w domku)
 tapuj;) czyli smaruj pudełko
Pudełko niech schnie a my zabieramy się za pokrywkę :)
urwałam brzydko mówiąc pałąk ;)
wycięłam 3 koła średnicy tej plastikowej
dlaczego 3?? 
1. pokrywa
2. spód pudełka w środku 
3. spód pudełka na zewnątrz 

Zaczynam od pokrywki, ja wykonam poduszkę na szpilki
wycinam materiał większy niż nasze koło

układam fizelinę i kleję
przyklejam do pokrywki
tak to wygląda:)
ozdobiłam taśmą
pora na wykończenie środka 
na dole przyklej materiał w pudełeczku(2 koło)
boki oklej , materiałem , jakim uważasz
ja użyłam starej podkładki , zmierzyłam wysokość pudełka 

i przykleiłam zostawiając odstęp u góry
teraz pora na dodatki i koniec naszej pracy;)
moje pudełeczko wygląda tak:)





życzę owocnej pracy i pamiętacie o naszej akcji!!!
po to powstał ten kursik, dołącz do mnie:) i wszystkich którzy chcą pomóc.

 http://tworczeserca.blogspot.com/2013/04/wzgorze-tworczych-serc-uczy-wspiera.html

P.S.

Jak nie macie pudełka po płytach wykorzystajcie inne:)
np w sklepach są serki w wiaderkach, twarożki
pudełka po śledziach;)
itp

Serwetki z motywami dziecięcymi na allegro poszukajcie , są np pod nazwą:

serwetka do decoupage VINTAGE 33x33 cm

te ze wzorami dzieci mają na każdej stronie obrazek:)

więc jedna serwetka na 4 prace wystarczy:) 

10 komentarzy:

  1. No,no, no super - jak zawsze bardzo jasno opisane - dziękuję!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, aż by się zaraz chciało takie robić!!!! Dlaczego doba ma tylko 24 godziny??????!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super kursik aż chce się do pracy zabrać

    ps. gdzie można dostać takie serwetki z takim motywem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są na allegro:)http://allegro.pl/serwetka-do-decoupage-vintage-piekne-wzory-i3116812443.html 1 serwetka ma 4 obrazki

      Usuń
  4. czy zwykła farba plakatowa też się nada?

    OdpowiedzUsuń