Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 25 kwietnia 2013

Kurs domek dla ptaszków

Swoją pracę oraz kurs dedykuję wspaniałym osobą , które mnie wspierają i mają bardzo dobre serduszka:

Dziś zrobiłam kursik na domek

Do pracy potrzebujesz:
- tekturę(moja jest modelarska kupiona w hurtowni papierniczej, A1 koszt ok 4 zł|)
- patyczki do lodów
- skorupki po jajkach
- farby : biała i czarna
 do wykończenia w/g uznania
mech, różyczki, wstążki , tusze .....

Zaczynamy pracę
wycinamy 1 szablon x 2 (ten z kółkiem 2 razy , ale  kółko wycinamy na jednym;))
drugi szablon x2


 rysujemy na tekturze wzór i wycinamy
 maja tektura jest dosyć gruba :)
sklejamy domek przy użyciu pistoletu z klejem na gorąco
domek sklejony, więc pora na dach:)
wycinamy 2 prostokąty

szerokość 9 cm długość 13 cm

 sklejamy

Pora na wykończenie
potrzebujesz :
skorupki po jajkach
farby biała i czarna
patyczki do lodów
klej vikol
pomaluj domek na czarno w miejscach gdzie chcesz przykleić skorupki po jajkach, one dadzą imitację cegiełki:)

przyklej dach

 środek pomaluj na biało
pokrusz skorupki
i przyklej , poczekaj aż całość wyschnie 
teraz pomaluj na biało cały domek, ja skorupki malowałam tak aby czarny kolor troszkę był widoczny,
Domek malujemy cały na biało ,łącznie z dachem;))
wycinam podstawę , długość 18 cm
szerokość 12, 5 cm
tak aby domek swobodnie stał na niej:) ja wycięłam z listwy drewnianej ale możesz użyć tekturki
nie musisz wycinać tak dużej , ja chcę zrobić płotek i mały ogródek , dlatego podstawa jest większa
 przy pomocy patyczków robimy płotek, ja swoje patyczki pocięłam w pół i stworzyłam płot
 całość pomalowałam na biało i przykleiłam nasz domek

teraz pora ozdobić:)

Ja użyłam :
- gałązek
-mech naturalny
-różyczki
-ptaszek sztuczny
-pręciki
- kamyki
-piórka
do pocieniowania domku: tusze: zielony i brązowy
-wstążki i koronki



życzę miłej pracy:)

27 komentarzy:

  1. śliczny :) taki na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! Bardzo podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że patyczki górują:) czarujesz nimi jak wróżka, co rusz to nowe piękne rzeczy tworzysz.SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Aniu to jest cudowne nie ma dnia żebym tu nie była jest Pani moją muza dziękuję jest Pani CUDOWNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny domek,dziękuje za kurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Oaaaaa! So beautiful!Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, fantastyczny, rewelacyjny :-) cacko:) Pozdrawiam serdecznie :* Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity, aż trzeba spróbować zrobić takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu nie masz sobie równych,piekny domek dla ptaszków

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, bo takie od początku do końca stworzone przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości ;)Aniu jesteś Wspaniała !!!

    Chwilowo brak mi kawy w dalszym ciągu-nie mogę nigdzie zakupić :(

    Lovam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super te skorupki wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za pomysł! Kusi mnie, by wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna można poczuć się jak w bajce <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym domku ;-)na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie można kupić taki mech?

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowite prace, na prawdę Pani inspiruje! Zaglądam tu codziennie, aby naładować się pozytywną energią i zainspirować do własnych prac! Pozdrawiam serdecznie i życzę masę kolejnych, wspaniałych pomysłów! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod tak ogromnym wrażeniem Pani prac, że szczęka opadła mi nie tylko na podłogę ale do samej piwnicy. Są Anioły na tym świecie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie. Pani prace są cudne dlatego według tego kursu stworzyłam własny domek dla ptaszków, zapraszam w odwiedziny http://czarodziejski-pedzelek.blogspot.com/2014/04/idzie-wiosna.html

    OdpowiedzUsuń