Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 5 czerwca 2013

kurs- młynek do kawy

Dziś kolejna niespodzianka;))

młynek??
tak

pochłaniacz zapachu ??
wsypując kawę do szuflady
tak..

ozdoba??
tak:))

pojemnik na herbatke ??
tak;)

Potrzebujesz:
-tekturę modelarską ok  4 mm
pistolet z klejem na gorąco
- uchwyty do szafek
- pojemnik po owsiance;)) activia
- kawa ziarnista
- szpatułkę 
- korek do wina
- serwetka trójwarstowa
- farby: czarna, biała
oraz kolor miedziany

Zaczynamy:
przygotuj tekturę 

 oraz podstawę , ja wycięłam ze sklejki grubej;) rozmiaru:
13,5 x 13,5 cm
 boki wycięłam sztuk:4 ,rozmiaru:

13 x 14 cm
 sklejamy 3 boki razem klejem na gorąco
 zmierz środek na półkę
 od dołu na wysokości 4 cm wklej półkę
 pora na 4 cześć , czyli przód młynka z okienkiem na szufladę
wycinamy okienko:
od dołu 4 cm

2cm z obu boków
 okienko z półka jest
 wykonamy szufladę :)
wycinamy po kolei:
dwa prostokąty :
3,03 x 12,50 cm

 prostokąt o wymiarach 8,5 x 3,07 cm
 oraz dno szuflady:
12 x 8,50 cm
 sklejamy szufladę jak na fotkach poniżej

 aby nam łatwo wsuwała się w okienko:)
 przód szuflady:
dwa prostokąty:
3,5 x 8 cm
10 x 4,50 cm
 sklejamy
 wycinamy 3 kwadraty jako pokrywa pudełka o rozmiarach:
10 x 10
12 x 12
14 x 14
 do szufladki mocuję rączkę
 u góry przyklejam pokrywę
 pora wykonać młynek;))
powiem Wam szczerze :
tydzień główkowałam jak go zrobić!!
z czego aby wyglądał naturalnie
aż tu nagle otwieram lodówkę i widzę???
owsiankę hahahah

 elementy wyglądają zabawnie
 życzę udanej zabawy i smacznego;))
pychotka!!!

potrzebujesz :
pojemniczek po owsiance:)
- uchwyt do szafki okrągły 
- korek do wina(kupiłam w brico)
- zakrętka od słoika(u mnie od sosu kamis:)
szpatułka
- wycięte koło średnica 4 cm

 sklejamy jak na fotkach:




 całość malujemy na czarno i pozostawiamy do wyschnięcia:)
 dół - pojemnik i szufladę pomaluj również na czarno , nie sklejaj jeszcze z młynkiem
 pojemnik teraz pomaluj na biało
 górę: młynek , farbą miedzianą

 uchwyt szuflady: na miedziano
 tak wygląda młynek pomalowany
sklej razem

Pora na wykończenie;))

Tu liczę na Waszą wyobraźnię;))

Mój młynek wygląda teraz tak:

 i kawa ziarnista ma swoje miejsce

 do szuflady wsypałam również kawę , bo mój młynek to nie tylko pachnąca aromatem kawy ozdoba;))
ale również pochłaniacz zapachu!! bo jak wiecie kawa pochłania nie przyjemne zapachy
 na bokach przykleiłam serwetki z lawendą
 szufladka jest duża;) można w niej umieścić torebki z herbatą



KOSZT WYKONANIA MŁYNKA:

12 zł ;)))


życzę owocnej pracy!!!!



46 komentarzy:

  1. REWELACJA !!! Ale to dla Ciebie zapewne nic nowego taki komentarz :( . Nic nie poradzę , że Ty masz takie świetne pomysły, nam pozostaje tylko zachwyt - albo aż... :)Fajnie, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz szturmem po owsianke bo resztę pewnie każdy znajdzie w domu i do dzieła.... I po raz kolejny nas zachwyciłas pomysłem...
    Dziękujemy że Cie mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł niesamowity i jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to myślałam że młynek jest prawdziwy i tylko pokarzesz jak go ozdobić decu i odnowić-a tu taka niespodzianka-coś cudownego-gratuluję kreatywności-super

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze po serduszku się nie otrząsnęłam.... a tutaj kolejny szok! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w szoku. Twoje pomysły są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! dziękuję za inspirację...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam , że to prawdziwy :)
    Świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!!!! a zapach kawy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka zdolna jesteś:)Jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jaki super !!! nie wiem czy się odważę ale będę chciała zrobić taki :D SUPER ! Aniu wkleję ten kursik do siebie bo się boję że mu ucieknie i go już nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  12. O mateńko ! Cudowne są Twoje pomysły, zachwycam się nimi ciągle i ciągle...ten młynek wygląda zupełnie tak samo jak mój kupiony na strociach....ale Twój jest jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny kurs!:)
    Wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie nadążam za Twoimi pomysłami - młynek rewelacja!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś genialna w tych pomysłach!

    OdpowiedzUsuń
  16. szacunek ..... młynek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu ,wiesz o czym pomyslalam,ze to niewiarygodne ,zeby miec taka glowe pełna pomysłów i na dodatek masz prawdziwy dar od Boga jesli chodzi o realizacje swoich pomysłów,twoje dłonie sa na wage złota

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś nieziemska!!!!! początkowo mysałam, że po prostu pomalowałaś stary młynek....dopiero jak przeczytałam, że potrzebna będzie tektura....to szybko przeleciałam przez fotki....i aż do tej pory nie dowierzam w to co widzę!!!! czapki z głów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Za każdym razem ma się wrażenie, że nie ma już nic, czym mogłabyś nas zaskoczyć i za każdym razem udowadniasz nam, że w zaskakiwaniu i kreatywności nie masz sobie równych! :)
    Brakuje słów! :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. BYŁAM W 100% PEWNA ZE TO PRAWDZIWY MŁYNEK I JUŻ KOMBINOWAŁĄM JAK OZDOBIĘ SWÓJ STARY ZIELONY a tu taaaaaki szok! wspaniałe dłonie, głowa pełna pomysłów, RADOŚĆ =aNNA KRUĆKO!;.))
    pOZDRAWIAM A.REZLERSKA

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne! :) no naprawdę w życiu nie widziałam takich cudów.
    A gdzie można kupić tę tekturę modelarską i w jakiej cenie? Bo skoeo całość młynka wynosi 12zł... To mało, więc chyba tektura modelarska nie może być droga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tektura dostępna jest w hurtowniach papierniczych, w moim mieście prowadzą sprzedaż detaliczną:) Arkusz B2 , koszt arkusza 6-7 zł,ten z którym pracuję wyżej ma 4 mm.

      Usuń
  22. Skąd Ty czerpiesz pomysły, to jet rewelacyjny pomysł na zrobienie mlynka, dla mnie na prawde jestes niesamowita w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez padam z podziwu, wrażenia i ...zazdrości. Fantastyczny młynek !

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ty masz talent! cudownie rzeczy wychodzą spod Twoich rąk!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś niesmowita. To fascynujące, jaką masz wyobraźnie. Szokujesz. :D Może, też kiedyś spróbuję coś takiego zrobić. ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Da się tekturę modelarską przycinać nożykiem do papieru, takim wysuwanym? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy sposób, tektura 3 mm i 4 mm jest bardzo ciężka jezeli chodzi o cięcie, ja używam nożyk;))taki do tapet, próby z nożyczkami skończyły się olbrzymim odciskiem, i strupem na palcu;)

      Usuń
  27. jestem zachwycona! niezwykły pomysł i genialne wykonanie! pełen szacun

    OdpowiedzUsuń
  28. Gabi Niżnik
    Dzięki za kursik .To miłe ,że można Twoje prace zobaczyć od kuchni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. A to ci pomysł!!!super :)dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu prześliczny jest ten młynek ,podobnie jak wszystkie rzeczy które tworzysz.Jesteś naszą inspiracją :)Ewa i Krysia :)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu skusiłam się na nam młynek ,,,,ale robiłam go z tego co mam ,,,czyli gotowych kartonów,,,,na razie schnie jak skończę to sie pochwalę

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu skusiłam się na taki młynek... ale zrobiłam go z tego co miałam w domciu ,,,-z kartonów ,,,zobaczymy co wyjdzie na razie schnie ,,,jak skończę to sie pochwalę,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały kurs i cudny młynek, na pewno zrobię sobie taki :) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, jest wprost przepiękny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po prostu nie mogłam uwierzyć że to wszystko zostało zrobione z tektury i paru, dla wielu zbędnych rzeczy w domu jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja! Pomysłowe, zabawne i śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrobiłam!!! udało mi się:)
    Aniu, kurski boskie są, udało mi się zrobić dwa młynki, budkę dla paszków i szafeczkę, masz świetne pomysły.
    Link do posta z młynkami
    http://pasja-przeplatane.blogspot.com/2013/08/popoudniowa-kawa.html\
    oczywiście zareklamowałam Twój kurs:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Od jakiegoś czasu inspiruję się Twoimi pracami Aniu. Jestem w te klocki nowa ale coraz bardziej wciąga mnie rękodzieło:) Młynek przepiękny więc gdy uporam się z moimi pracami od razu zabieram się za ten kursik. Będę tu zaglądać;)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń