Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 12 czerwca 2013

Rowerek.. kobieta z niczego zrobi coś;)

Dziś wykonamy rowerek;))
troszkę skomplikowana praca:)
nie obejdzie się bez kabli, wkrętów i wkrętarki
ale jak to mówią :
Diabeł to kobieta ubrana w szaty hahah 
wszystko potrafi;))





Do pracy potrzebujesz hmmm
nie moja branża;)
ale postaram się wytłumaczyć o co chodzi;))
u mnie było na zasadzie: robię zakupy w sklepie budowlanym i mówię :
1,5 metra tego kabla ;))
te wkręty hahah 

ale jak co się nazywa nie wiem ;) widze co potrzebuję i kupuję ;))

a więc
kabel z 3 żyłami , chyba tak mówi się ;)
wkrętarka 
wkręty
patyczki do szaszłyka 
drewienko owalne jak stosuję przy kołach wózka 
farba biała ;)
 
panowie mówili : nie przewiercisz tego kabla;)
jak to nie??
usuwamy środkowy przewód niebieski 
(są 3 : brązowy, zielono-żółty i w środku niebieski)

odmierzam część  kabla na koło 
kawałek kabla niebieskiego, który wyjęliśmy ze środka wkładamy w dwa brzegi 
i klejem na gorąco sklejamy

pora na środek 
przygotuj owalny kawałek drewienka;)
wywierć otworki
jeden przez całe drewienko

 w naszym kółku też wywierć otwór , w środeczku
przekładamy patyk od szaszłyka
i wiercimy drugi otwór w oponie
 końcówkę obcinamy i pilniczkiem do paznokci piłujemy;)) 
każda z nas taki pilniczek posiada;)
tak postępujemy z każdym szczebelkiem naszego koła
 ja końcówkę , którą umieszczam w drewienku dodatkowo smaruję vikolem:)
 wiercimy i mocujemy;)
tak robimy dwa małe koła 
jak widzicie po umocowaniu pomalowałam na biało całość oprócz oponki , która jest już biała 
dodatkowo zrobiłam jedno duże koło
tak samo , ale użyłam tylko kawałek drewienka 
które piłą wycięłam z drewienka:)
zrobiłam też otwór na wylot i umocowałam drut 
który owinęłam wstążką białą 
teraz pora na konstrukcję 
końcówkę wkręciłam;)
wkrętem

 mam doniczkę , którą przykręciłam do ramy i koła dużego


 doniczka 4 cm z allegro , ma otwór w środku i jest ceramiczna
 rączki wykonałam z przewodu niebieskiego wyjętego z kabla , owinęłam wstążką białą
 łączenia zakryłam wstążeczką
 i wykonałam z kabla zderzaki na tylnie koła
 klejem na gorąco przykleiłam
 rączkę dokleiłam i dodatkowo zawiązałam wstążeczką z ramą
 wymierzyłam odstęp pomiędzy kołami i wycięłam z tektury koło(2 sztuki)
 co dwa cm przykleiłam rurki i nakleiłam zewnętrzne koło

 wyginam rurki w górę i wypłatam kosz
 i jest :) pomalowany na biało
 przykręciłam .. wkręciłam hah wkrętarką przy pomocy wkręta do drewienka pomiędzy kołami
Wykonałam drzewko kawowe ;)
znacie technikę z poprzednich kursów ;)
przypominam :)
kulę oklejam płatkami kosmetycznymi
owijam sznurkiem 
jak widzicie umocowałam przewody wyjęte z kabla jako nóżka 

 malujemy na brązowo

oklejamy kawą .. ozdabiamy pracę !!

ach cudo ozdabia okno ;))
 

46 komentarzy:

  1. wow Aniu zaskakujesz tymi pomysłami :)) i znów coś nowego i pięknego, twoja wyobrażnia się nie kończy :) gratuluje pomysłowości, bo u mnie tak z głowy samej to brak weny, więc tylko podgladam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję i czekam na adres;)Twoje serduszko czeka

      Usuń
  2. Aniu, tworzysz prawdziwe cuda:) Podziwiam z zapartym tchem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, świetne :> szkoda tylko że potrzebne sa takie rzeczy jak te druty czy wkrętarka. Fajnie by było, gdyby można coś takiego wykonać z rzeczy które ma się pod ręką, amatorsko :) ale i tak piekne, gratuluje. jeszcze nie spotkałam kogoś takiego, kto by takie cuda robił =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem słonko;) ale w tej dziedzinie i ja amator;) narzędzia niestety w tym kursie są potrzebne, jak wpadne na inny pomysł zrobię kursik:) tu musi być wytrzymała praca, wiec i narzedzia do tego są potrzebne

      Usuń
  4. Niesamowita jesteś kobieto!! Jestem pod wrażeniem ,jak zawsze zresztą. Od kiedy Cię znam jesteś dla mnie największa inspiracją:) Pozdrawiam Cię kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,cudowne i brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo! Piękny rowerek! Aż chce się go wyciągnąć przez ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba w wolnym czasie na pewno zrobię pozdrawiam jest Pani dla nas inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze że masz ochotę dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami Aniu :) Ja nie raz korzystałam z Twoich filmików i kursów i między innymi właśnie dzięki nim, dziś też potrafię coś wypleść z wikliny :)
    Dzięki tej pasji jestem bardziej szczęśliwa, a to co robię sprawia mi wiele radości. Za tą radość dziękuję Ci Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu słońce to jest niesamowite takie przepiękne tak samo jak Ty sama:)
    Tyle prac bym chciała spróbować zrobić:) a czasu ciągle mało:)
    Gorąco pozdrawiam kochana buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie cuda tylko kobieta może stworzyć :D
    Pomysł genialny - chyba go skopiuję na urodziny mamusi 21.06. - potrzebne materiały posiadam w domu, bo mąż elektryk!
    Gratuluję pomysłu i dziękuję za inspirację!
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!!! Fajne wykonanie-niby zwykły kabel a Ania umie z nim zrobić wszystko :) Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze troche to nam Ania bombę rozbroi :) hehehe praca bardzo pomysłowa i sliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba się nieźle napracować, żeby stworzyć takie cudo, ale warto! Rowerek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jesteś szalona !!!( oczywiście to komplement ) Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Rowerek z całym oprzyrządowaniem jest wspaniały :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu i znowu nas zaskakujesz super pomysłem- wózeczek jest świetny - podziwiam Twoją precyzyjność i pomysły:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jetem u ciebie pierwszy raz i już mi się podoba , lecę oglądać dalej ,Pozdrawiam Viola ,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna ozdoba, aż nie chce sie wierzyć że z niczego można zrobić coś, swietny kursik, fajnie i zrozumiale opisany i pokazany.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity kurs... Aniu jesteś BOSKA!!!!
    Dziękuję za kursik

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę piękne i bardzo pomysłowe zresztą jak wszystkie prace. Ja dopiero zaczynam przygodę z papierową wikliną i nie tylko. Podziwiam za niezwykły talent.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny :) jak skończe młynek zaczynam to dzieło:) a czy będzie kursik na wóz z patyczków do lodów? jest taki piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, dzięki za kursik, na pewno skorzystam :) rewelacyjny pomysł, skad Ty bierzesz tyle inspiracji? pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 8 ostatnich lat pracowałam w budowlanym więc w razie WU służę radą ;)
    a rowerek cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  23. normalnie Ania nieziemska jesteś

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu to teraz może,tak dla odmiany coś dla typowego Faceta, motor,chciałabym zrobić coś z tego tematu i szukam i szukam i nie mogę nic wyszperać, a znając Twoją wyobraznie i pomysłowość napewno byś cos wyszukanego i orginalnego poleciła:)a rowerek :)cudo,ja materiał już mam więc będę działać przy Twoim kursie:)) przy Twoich pracach to tylko wzdychać i podziwiać piękne dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile tu precyzji ,a jaki efekt .Super.

    Gabi Niżnik

    OdpowiedzUsuń
  26. Aneczko jak zawsze wspaniałe cudeńko stworzyłaś. Basia Kowalczyk -Bernat


    OdpowiedzUsuń
  27. Niemożliwe wręcz :)Chyba spróbuję taki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś niesamowita ;) w życiu nie wpadłabym na to, że można zrobić rowerek z kabla. a ten jest bajeczny xD

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam Cię Aniu i dzięki tobie zaczełam tworzyć swoje prace nauczyłam się wyplatać papierową wikliną a teraz ubieram doniczki,słoiki i butelki:)robiłam choinki,serca(według twojego kursu) stroiki na balonie .Naprawdę jesteś wielka kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  30. brak słów! to jest po prostu genialne! chciałabym stworzyć takie samo dla siebie...ale chyba nie umiem:/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z każdym postem szczęka opada mi coraz niżej :D, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Normalnie, aż sobie zajrzałam... jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś dobrawdy wielkim talentem ...sama też potrafię wymysleć coś nie coś ale Ty to już geniusz jestes Aniu !!!!! najbardziej zaciekawił mnie ten rowerek z kabla pokażę męzowi bo ja boje się takich urządzen jak wiertarka:) ( zart) ale wolę juz papier i krepę ... jak mi poskręca taki rowerek może podobny jak pozwolisz Aniu ?:) to ja juz go udekoruje będę miała na działkę do Patio:) tylko zamiast kawy może dam coś innego :) gratuluję Tobie Aniu tego wiercenia - jestes super kobitka widac do wszystkiego :) buziaczki TWOJA imienniczka ANNA

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za kursik skorzystałam i spróbowałam ma pani wiele wiele prac które sama bym spróbowała zrobić i myśle że z wielu kursów jeszcze skorzystam dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. witam skorzystałam z pani kursu i jest wspaniały bardzo przejrzysty widzę tu wiele inspiracji dla mnie i myślę że z czasem z nich skorzystam podziwiam i dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń