Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 24 kwietnia 2013

Kurs kubek, wazonik z kawy

Dobry wieczór;)) Mam dla Was poranną porcję kawy;)) opanowałam technikę i bawię się dalej ziarenkami.
Dziś zrobimy kubek, który może być wazonem , doniczką lub po prostu pojemnikiem na cukierki czy paluszki;) Zaskocz znajomych swoją ozdobą stołu a może zrób prezent dla mamy czy przyjaciółki:) Prosta szybka praca i pachnie aromatem kawy;))


Do pracy potrzebujemy:
- płatki kosmetyczne 
-sznurek
- pigment brązowy lub farba
- pistolet z klejem na gorąco
i obowiązkowo kawa ziarnista:)

 Zaczynamy pracę od oklejenia kubka płatkami, cała zewnętrzna strona z rączką

 owiń dobrze sznurkiem całość
 pomaluj na brązowy kolor
 wysyp kawę
 Jestem już weteranem w klejeniu kawy :) ,
a dużo osób narzeka : trzeba kleić ziarnko każde oddzielnie ,
bolą ręce ....
więc mam dla Was patent;)
ja polewam klejem rządek i szybko wklejam kawę
prosty i szybki sposób klejenia:) 
zacznij od rączki
 oklej cały kubek bez środka i spodu
kubek gotowy;)
możesz dodać ozdobę w/g uznania 
ja dodałam na rączce 
wykonałam ją ze ścinka taśmy,którą zmarszczyłam i związałam:)
u góry doczepiłam kokardkę w fiolecie i różę 
kubek-wazon gotowy:))

Praca szybka i prosta :)

16 komentarzy:

  1. genialny pomysł i wykonanie! chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że mi ziarenek kawy w domu akurat zabrakło :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny kubek. Piękny! Po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł Aneczko, z pewnością skorzystam z kursiku, bo uwielbiam zapach kawy:) A efekt jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Aniu skąd ty bierzesz takie wspaniałe pomysły,,, potrafisz zainspirować ,,, ja właśnie jestem w trakcie drugiego drzewka kawowego ale tym razem a wyciętym środkiem , ale też oklejonego kawą,,, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, taki bez kawy tylko powiązany też fajnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja z takiego kubka bym piła kawę ;) super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  9. no w końcu drugie drzewko w/g Twojego kursu skończyłam to może za kubek się zabiorę bo wygląda obiecująco ,,,a kawusi mi zostało ,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, mam takie małe pytanie, może wyda się trochę głupie ale... tak właściwie to w jakim celu okleja się kubek płatkami? czy chodzi o to samo co w drzewku tzn żeby dodać objętości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie myślałam o objętości:) ale ułatwieniu sobie pracy: 1. łatwiejsze malowanie, 2, lepiej mi się przyklejało kawę, próbowałam bez płatków kosmetycznych i wychodziło źle:) ale to Wasz wybór jak wykonacie, może Wasz kubek będzie inny:)

      Usuń
  11. Pieknie wyglada:)
    Chyba sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń