Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 6 kwietnia 2013

Zapraszam na kawkę do koleżanek;)

Zapraszam na kursiki do koleżanek blogowiczek:) maja ich sporo na blogu
Dziś kilka z nich

pojemniczek na herbatkę 


5 komentarzy:

  1. pojemnik podpatrzyłam . swietny , prosty i praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu za reklamę :) Całuję mocniuchnoooooo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuje Aniu a mam nadzieje że komuś ten kurik się przyda

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Aniu za te podpowiedzi i oba twoje bloogi, dzięki tobie odkryłam papierową wiklinę i zachwycam się nią nieodmiennie wczoraj powstał mój piąty koszyk, wreszcie prosty i kształtny jak należy;)a znalazłam cię szukając cukierkowych różyczek do wielkanocnej palmy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń