Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 18 kwietnia 2013

kurs drzewko serce

Cz.III moich inspiracji:) SERCE W TLE... http://tworczeserca.blogspot.com/2013/04/wzgorze-tworczych-serc-uczy-wspiera.html

Tym razem kursik na:)hmmm znowu serce;)

Do pracy przygotuj:
- doniczkę ceramiczną lub wykorzystaj doniczki wykonane w dwóch ostatnich postach

- kwiatki papierowe , ja wykorzystałam kupione na allegro
ale możesz wykonać je sam/a 
Zapraszam do Tereski ,która wykonała kursik na różyczki

 http://ataksobierobie.blogspot.com/2013/04/rozyczki-stokrotki-tulipany-kursik.html

możesz użyć szablonu który wstawię później i wykonać kwiatki z niego 
możesz wykonać serce pełne i nakleić róże z krepy , kursik na róże znajdziesz u mnie 

- wstążka biała, taśma- obwolutka
- dodatki

Zaczynamy od wycięcia serca:) juz wiesz jak narysować serce , pokazałam Ci w poście niżej
 i w środku wycięłam serce:)
 wykończ brzegi
 przyklejając taśmę białą lub wstążkę

 na sercu przyklej patyczki (wcięło mi zdjęcia;)) heh
i różyczki wokół
białą wstążką oklej patyczki
 serce gotowe
pora na doniczkę , ja wykorzystałam kupioną i ozdobiłam taśmą i wstążeczką
 w środku przykleiłam blok do suchych kwiatów(możesz wyciąć styropian) 
na wierzchu przykleiłam kamyki
rozdzieliłam chryzantemę sztuczną i zrobiłam trawkę z niej
tak wygląda doniczka
 i moje serduszko;)
Dziękuję i życzę owocnej pracy

18 komentarzy:

  1. Aneczko zakochałam się w tym Twoim serduszku jest po prostu prześliczne :) Zrobię takie na pewno .

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest wspaniały pomysł! Czy masz blog pełen pięknych inspiracji¨:-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś Aniu !
    zapraszam :
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/2013/04/nominacja-liebster-blog.html

    miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są naprawdę świetne,pozdrawiam i czekam na nowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Aniu, pisałam do pani już kilka krotnie maila ale niestety moje maile nie dochodzą :( i wracają ponownie do mnie. Bardzo podobają mi się Pani prace i czytelne kursy. Pozdrawiam, imienniczka Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej , nie wiem jaka jest przyczyna?? moze dlatego że dziennie jest ich kilkadziesiąt :(

      Usuń
  6. Dzięki za kursik bo serduszko genialne :}

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kursik, aż musze spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super.Wykonałam :) I jestem zadowolona z swojego serca mimo tego że nie jest aż tak idealne jak na obrazkach :C

    OdpowiedzUsuń