Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 17 kwietnia 2013

Wzgórze Twórczych Serc uczy.. wspiera, pomaga i dzieli się sercem...

Witam
Dziś nietypowo, bardzo nietypowo .. kursik stworzyłam z inspiracji w sieci , bo to nie nowość:) ale najważniejszy jest cel tego kursu!  dziś tworzę kurs aby pomóc , nie tylko innym w stworzeniu pracy , ale aby pomóc choremu dziecku. Kochani mam nadzieję ,że dołączycie do mnie .Nasze Wzgórze Twórczych Serc rusza z nową akcją :
Wzgórze Twórczych Serc 
uczy.. wspiera, pomaga i dzieli się sercem...


akcja nasza będzie polegać na tym ,że będziemy Was inspirować , uczyć abyście nam pomogli
a raczej dzieciom ,które tej pomocy będą potrzebowały.
Mamy nadzieję ,że dzięki naszej ciężkiej pracy , kursom które stworzymy , pomożemy innym, marzymy o tym aby choć kilka prac stworzonych dzięki naszym kursom trafiło do dzieci i na ich aukcje.. 
Bardzo Was o to prosimy:)) z serduszkiem na dłoni !!

Bo dziś zaczynamy kursy z serii : Serce w tle !!


kto nie zna Wzgórza zapraszam:

tu będziemy Was informować o nowych akcjach i wspierać , uczyć oraz pomagać.

Moje koleżanki i ja dziś w ciągu kilku minut podjęłyśmy decyzję aby wesprzeć małą dziewczynkę Justynkę w walce z chorobą , nasza propozycja jest taka ,że wykonamy pracę , i kilka kursów, 
abyście skorzystali z naszej wiedzy i umiejętności oraz nam pomogli i dołączyli do pomocy .

Kochani to jeden z tych kursików :) serduszko kawowe:)
Nie jest to innowacja, widziałam takie serce w internecie, ale dziś wykonałam je swoim sposobem 
cel aukcja dla Justynki:
oraz:

ta mała dziewczynka potrzebuje pieniążków na leczenie , a dzięki naszej pracy pomożemy maluszkowi:)

KURS NA SERCE:) na Dzień Matki


Materiały które potrzebujemy:)
- kawa ziarnista
- płatki higieniczne 
- pistolet z klejem na gorąco
- dodatki w/g uznania

Zaczynamy;)
wycinamy serduszko na tekturze
 przygotuj płatki
 oraz : patyczki , rurki z drutem ;) jako noga
 przyklej nogę do naszego szablonu
 zaczynamy oklejać płatkami serce , ja to robię  przy pomocy kleju na gorąco
 oklejamy całe serce , dosyć grubo
 pamiętaj o drugiej stronie, powtarzamy
po sklejeniu obu stron użyj sznurka i owiń nasze serce

pora na malowanie:)
możesz użyć: pigmentów i farb akrylowych 
mi dopasował kolor Primacol brązowy , ładna czekolada
pomaluj serce i poczekaj aż wyschnie
 jak już mamy suche serce , przyklejamy kawę  po obu stronach serca:)
serduszko oklejone ,pora na nóżkę , ja owijam sznurkiem:)

teraz doniczka:)
ja wykonałam doniczkę z odpadów;)
puszka po orzeszkach , patyczki do lodów
puszkę pomalowałam na biało ,użyj farby jaką masz w domku


 mam patyczki , którymi okleiłam puszkę
pomalowałam na biało patyczki  i już:))
w doniczce umieściłam kawałek bloku do suchych kwiatów
z białej sztucznej chryzantemy zrobiłam trawkę ;)
możesz użyć sizal - sianko 

teraz zdobienie i koniec pracy:)


 

Moja praca trafi na aukcję dla Justynki.

P.S. mogę wstawić szablon serca, jezeli tą samą puszkę wykorzystacie będzie pasować;)
rurki z drutem dają możliwość wyginania łodygi, ale musicie wykorzystać dłuższe, ja się zapomniałam i mam za krótkie ;)

dla tych co nie dają sobie rady z rysowaniem serca ,mały instruktaż
złóż kartkę na pół np A4 
narysuj połowę serca
wytnij i rozłóż :)
gotowe

28 komentarzy:

  1. Slicznie ci to wyszlo. Cudo.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Aniu no,nie wierzę.Dla Justysi.Zabrakło mi słów.Dziękuję.Przeogromnie dziękuję.
    Jesteście aniołami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za kursik :)
    Moje prace jeszcze nie są tak doskonałe ale postaram się coś zrobić!!! Piękna akcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co napisać, co powiedzieć, za okazane Wielkie Serce dla Justynki. Zwykłe słowa DZIĘKUJĘ to za mało!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziękuję ze Wzgórze zgodziło się Justynce pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A serce jest ekstra, na pewno coś "odgapie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pomysł,koniecznie muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) bardzo twórczy pomysł...i wielkie serce dla innych..podziwiam zarówno osobowość jak i twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słońce ty nasze powiedz mi na jaki adres wysyłać prace??

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Piękne serce Twoje i to wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kursik właśnie moje serce schnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za kurs, może jeszcze dziś z córką wypróbujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu dziękujemy. moje serce już powolutku dobiega końca . lala dla Ani już uszyta to teraz kolej na Justynkę . jak skończę to pokażę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu moje drzewko czeka na adresik,,, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe ! Wykonam dla mojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakieś koślawe to moje serducho... można prosić o szablonik?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiele mogę napisać bo nadal zbieram szczękę z ziemi ale jedno muszę napisać: JESTEŚ GENIALNA!! A Twoje prace są cudowne!!! Na pewno zostaję tu na dłużej! :) I dziękuję za super czytelne kursy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne!!! Napewno bede tu czestym gosciem:-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne rzeczy robisz. Będę się u Ciebie inspirować i cieszyć oko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne rzeczy :) Dzięki za tutoriale, może kiedyś spróbuje coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam :) Kilka dni temu sama wykonałam takie serce:) można go znaleźć na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń