Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

wtorek, 14 stycznia 2014

Sukienka - kosz

Dobry wieczór:)) 

Dziś obiecany dla Was kursik na sukienkę . 
Dużo osób o niego prosiło ,więc postanowiłam przy okazji wykonywania kolejnej zrobić dla Was zdjęcia.


Do pracy przygotuj:
- rurki z papieru
-drut
- farba
z tektury wycięłam stópki 4 sztuki 

na 2 tekturkach przykleiłam rurki co 2 cm , to baza 1 nogi
dodatkowo dokleiłam 2 rurki , którymi będę wypłatać, 
w pozostałe rurki włożyłam druty i wygięłam je do góry
wyplatamy buciki ,profilując rurki z drutem
tak wyplotłam dwie nogi ,które teraz będę łączyć
łącze je tak jak widać na zdjęciu , 
chwytając z jednej nogi rurkę z drutem z drugą z drugiej nogi , z przodu i z tyłu
wyplatamy całość wokół
tak to wygląda od środka


teraz pomaluj spodenki na biało , jak taki kolor wybierzesz,po wypleceniu spódniczki nie będziesz mieć dostępu do góry spodenek,
Jak widzisz na zdjęciu, część rurek z przodu pozostawiłam podniesione w górę 
pozostałe wygięłam w dół na spódniczkę 
rurki pionowe to góra sukieneczki

w miejscach gdzie są rurki pionowe dokładam rurki z drutem wyginając je w dół 
wpycham je w plecenie
z tyłu robię to samo , zostawiam 4 rurki i 4 dokładam
rurki pionowe to baza rączek od sukienki
wyplatam spódniczkę kierując się w dół

pora na wyplecenie góry 
najpierw połączyłam rączki sukienki po prawej i lewej stronie 2 rurki
były krótkie więc je przedłużyłam dokładając po połowie rurki z drutem, 
dodatkowo zabezpieczając taśmą jednostronną
wyplotłam całość :)
teraz pomalowałam całą sukieneczkę i już gotowa:))

A to przykłady moich prac :





oraz chłopięce spodenki:)
Jak je wykonać????

odejmijcie z kursu etap wyplatania spódniczki:)))


11 komentarzy:

  1. Genialne! To niesamowite ile może człowiek mieć pomysłów i zdolności. Dziękuję że się tym dzielisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są te twoje prace <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolnosci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wymiękam! kursik bardzo czytelny, ale chyba dla nieco zdolniejszych ode mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Oryginalne!

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac. Tworzysz prawdziwe dzieła sztuki! Nietuzinkowe i niepowtarzalne cuda! Z głębi serca GRATULUJĘ TALENTU :) Ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamuuuuuuuuuuuuuńciu!!!! wyższa szkoła jazdy, mega efekt, chylę czoła aż po kostki!!! Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczy, które tworzysz są niesamowite! Podziwiam Twój talent! Tymczasem...Zapraszam do mnie na mały konkurs! http://aanneke.blogspot.com/2014/01/candy-candy-candy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam cudne nic tylko robić .Dziękuję za kursik Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się buzia sama śmieje z zachwytu,jak ogląda się pani kursiki. Też zaczęłam zabawę z wiklina papierową przed świętami, zamówienia przerosły moje oczekiwania i już mam zamówienia na następne, tylko czasu mi brakuje :) Monia

    OdpowiedzUsuń