Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wózeczek:)

Dobry Wieczór:))

Prawidłowa odpowiedź na moja zagadkę;))


 Zdjęcie przedstawia aniołka z wózeczka ,który wykonałam dawno temu:) na ślub.


We wrześniu wykonam dla Was kurs???:
wózeczek:)))
o który tak bardzo prosicie!!!
Praca wykonana podczas kursu trafi do osoby ,która dobrze odpowiedziała na moją zagadkę:))
do kogo???
dowiecie się podczas kursu:))

P.S. podczas kursu wykonam inny wózeczek niż na zdjęciu powyżej;))

10 komentarzy:

  1. Juuuupi...!!! Cieszę się bardzo :) już się nie mogę doczekać tego kursiku :)jest jeszcze trochę czasu więc wykorzystam go na skończenie kołyski którą właśnie zaczęłam...:)Dzięki Aneczko jesteś wielka...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wspaniale:):) Strasznie jestem ciekawa jak powstaje takie cudo:) Już nie moge się doczekac!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hura!!! zgadłam , a na kursik już się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Буду рада видеть тебя у себя :)
    http://night201.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. he,he ja wiedzialam najpierwsza hihihi,,Aniu ,,,,,,Cie,,,,

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER !!! SUPER !!! SUPER !!! A to właśnie te wózeczki zainpirowały mnie do prac z papierową wikliną i moim marzeniem jest nauczenie się go wyplatać... a TU proszę... MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ i to dzięki TOBIE - Aniu :****

    OdpowiedzUsuń
  8. MARZENIA SIĘ SPEŁNIAAAJĄ ... Tylko mocno, mocno w nie wierz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zacieram ręce na samą myśl o nauce robienia wózeczka z papierowej wikliny :) Aniu... jesteś WIELKA :****

    OdpowiedzUsuń
  10. super! jesteś osobą, która inspiruje i zachęca mnie do takich prac. DZIEKI!!:))))

    OdpowiedzUsuń