Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 15 sierpnia 2012

Kurs -inspiracja : szafka z pudełek od zapałek

Dziś pokażę Wam swoją nową pracę.. wpadłam w rytm i robię słoiczki , spodobały się:))
Tym razem słoiczek dla Marty,dziewczyny o wielkim sercu!! 

Do pracy wykorzystałam pudełka od zapałek. Jakiś czas temu trafiłam na bloga :
Nasza koleżanka udostępnia na nim kursik na tą szafeczkę .. a jak ją zobaczyłam zakochałam się w niej!!
Tu zobaczycie kursik:
 http://pastilka.blogspot.com/2011/03/miniature-set-of-drawers-tutorial.html

I oto efekty, nie jest tak piękna jak oryginał ale ja jestem dumna ze swojej pracy;)

 Do pracy wykorzystałam:
-dwa pudełka zapałek
-odmierzyłam tekturki  na boki oraz  góra i dół ,przykleiłam
-szufladki 3 tekturki od największej do najmniejszej
-farba czarna akrylowa :całość pomalowana na czarno
-rogi w/g kursu posmarowałam świeczką , nie wiem dlaczego hehe ale tak podobno trzeba
-po wyschnięciu pomalowałam całość : białą akrylowa farbą
-rogi pilniczkiem do paznokci spiłowałam aby postarzeć szafkę
 -nóżki są plastikowe : pinezki do tablicy
Wazon w/g kursu :
paski do quillingu,ale można wyciąć z papieru 130g i zwinąć jedno 3 cm koło  ,drugie mniejsze , palcem od góry w dół od środka koła wyprofilowałam wazon, drugie koło tak samo
Szafkę i wazon pocieniowałam tuszem kolor brąz
kwiatki kupione w kwiaciarni


Szafeczkę umieściłam w starym wazoniku, zrobiłam z pokrywki od słoika : pokrywkę z materiałem
ozdobiłam

I mam następny słoiczek:)))ozdobiłam górę
 wsypapałam kamyki białe i zrobiłam z taśmy bawełnianej wachlarz :)) 
Ciężko zrobić zdjęcie bo szkło zniekształca pracę
buziaki!!!

Mam nadzieję ,że Was zainspirowałam :))
a Wy skorzystacie z kursiku Naszej koleżanki , nie wiem jak ma na imię :))

4 komentarze:

  1. Oh, so beautiful idea with glass!
    Thank you for using my tutorial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) wspaniały kurs :)) piękne prace!!! dziękuję za inspirację!!

      Usuń
  2. Ale fantastyczna :) piekne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę jestem pod wrażeniem Pani zdolności. Cudowne prace. Życzę powodzenia i masy nowych, równie wspaniałych pomysłów. Oby więcej było na świecie ludzi takich jak Pani - z wyrazami szacunku, A.

    OdpowiedzUsuń