Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 15 sierpnia 2012

Kurs: róże z krepy i serce z papierowej wikliny:)

Kurs serce z papieru:)
Informuję,że nagrywam filmik tylko raz:)
Więc przepraszam za ewentualne wpadki i błędy:)

kurs serce cz.I

************************************************************************
Nowy kurs róże z krepy
 Zapraszam!! nie mam jeszcze wprawy w tutorialu więc wybaczcie ,starałam się jak mogłam;)
 do filmiku powyżej: różnica między różami z krepiny (bibuły70g ) a z krepy włoskiej 180g: kompozycja z róż z krepy włoskiej:
róże z bibuły krepiny 70 g najlepszy materiał do takich różyczek:)
metoda cukierkowa z tego materiału, po kilku dniach splot się rozchodzi:) :

27 komentarzy:

  1. Wspaniały kurs - serca rewelacja i super dla początkujących takich jak ja bo nie trzeba mieć całego arsenału rurek - dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. To znaczy że najlepsza jest krępa włoska 180g? na takie róże?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Ci za ten kursik. Zrobiłam swoje pierwsze serce i pierwsze różyczki. Zapraszam do siebie na bloga:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I to serce sprawiło, że miałam przyjemność Cię poznać! jeszcze raz dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy kursik,ktory szukalam juz od dlugiego czasu,a wpadlam na niego dzieki Magnoli ktora odwiedzial moj blog.Oby wiecej takich blogow jak Twoj.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super kursik - wszystko tak dokładnie pokazane :) Ja podobną techniką zrobiłam serduszkowe zakładki do książek, tylko zamiast papierowej wikliny użyłam muliny, ale teraz spróbuje z papieru, bo to zwijanie rureczek u Ciebie wygląda bardzo prosto. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne różyczki :)
    Przybywam od Mośtynki :)
    Serdecznie pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. serca boskie!!!dziękuję za cudownie pokazany i wytłumaczony kurs...zabieram się do zwijania rurek :)))pozdrawiam cieplutko!!!fanka Twoich cudeniek!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. serca boskie!!!dziękuję za cudownie pokazany i wytłumaczony kurs...zabieram się do zwijania rurek :)))pozdrawiam cieplutko!!!fanka Twoich cudeniek!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trawiłam do Ciebie dzięki Pracownia Elizabeth, która podała link do Twoich serduszek. Serduszka są cudowne dziękuję za kurs, zamierzam skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Twojemu kursikowi zrobiłam moje pierwsze różyczki!!! Aniu - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kursik! przypadkowo tutaj trafilam ale juz wiem, że będę gościc tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez jestem zachwycona Twoimi pracami...próbuje robic serce...ale mi te rureczki takie smukłe nie chca wyjsc....

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe prace, zamierzam sprobować zrobić takie serca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały tutek i super prace :) A to mój bukiecik wykonany zgodnie z instrukcją :) http://maaarciahandmade.blogspot.com/2013/05/bukiecik.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, niesamowite są rzeczy, które tworzysz. Gratuluję Ci talentu i życzę niekończącej się weny. Ostatnio podziwiam z ogromnym zafascynowaniem gazecianą wiklinę i róże z krepy. Ale czy wystarczy mi moich zdolności, żeby zrobić takie cudo?
    pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę że się uda, ja też metodą prób i błędów zaczynałam, nie wychodziło mi :) szły kolejne do kosza,ale udało się

      Usuń
  17. Świetny tutorial. Nareszcie zaczęłam pojmować metodę cukierkową.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za metodę cukierkową .... w końcu mi wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja gorąco proszę o kursik na ten drugi typ różyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja gorąco czekam na kursik tych drugich różyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani Aniu, Pani blog jest najpiękniejszym i najbardziej czytelnym blogiem jakiego widziałam o rękodziele. Pani prace są bardzo inspirujące, pozwoliłam sobie robić serduszka złączone Pani pomysłu, zapraszam do odwiedzenia strony i do zobaczenia mojego wykonania :) https://www.facebook.com/handmadebyanngie

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam Pani Aniu!!! musze przyznać szczerze, że jest to najpiekniejszy i najbardziej przejrzysty blog o rękodziele tego typu w internecie. Pani prace są badzo inspirujące i wciągające. Pozwoliłam sobie wykonać serca złączone z papierowej wikliny. Zapraszam do obejrzenia mojej wersji https://www.facebook.com/handmadebyanngie
    Podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. witam serdecznie , przepiekne prace, mam zrobiona podstawe stojaka teraz tylko musze zrobic chwyt do powieszenia ozdoby i mam pytanie jaki to jest drut zeby uczymał ozdobe i gdzie mozna go kupic? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie dotyczące rurek do serduszek. Zgodnie z Pani radą pomalowałam je lakierobejcą w kolorze tik i są one brązowe, podczas gdy na Pani filmiku gotowe rurki są koloru białego. Czy po bejcowaniu Pani je jeszcze maluje ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam!
    Po pierwsze gratuluję talentu, bo jestem zachwycona Pani pracami! Po drugie dziękuję za kursik - skorzystałam a efekty pracy można zobaczyć tutaj:
    http://sindarin.blox.pl/2014/02/Prace-na-Walentynki.html
    Pozdrawiam serdecznie i życzę, aby wena nigdy nie opuszczała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kursy, piękne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń