Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 15 sierpnia 2012

Przepis na dobrego słonia:)) i zakochanego królika:))

Nie śmiejcie się tylko, ale dużo z Was pozna ten przepis bo go wysyłałam na Waszą prośbę;) hehe

A więc przepis na słonia :)) Niteczkowego:))







Słoń
-dwie kule styropianowe o średnicy 18 i 12 cm , mogę być 20 i 15 , 12 i 8.. aby jedna była większa od drugiej.
-4 jajka styropianowe ja mam 7 cm na nogi
- kółko styropianowe ,przecięte w pół na trąbę
Zaczęłam od dużej kuli ,na całość nakleiłam róże, później zaczynasz mniejszą kulę,do której doklej trąbę , ja tą mniejszą zaczynam od trąby czyli zwinięte paski w cukierki jak na róże doklejam do trąby z góry na dół aż całą skleisz,później zaczynam doklejać róże , nie pokrywam całej, w miejscu gdzie ma być szczepiona z tułowiem polewam styropian klejem na gorąco i mocuję do tułowia czyli większej kuli. Nogi tak samo jak trąba, na zdjęciu widać, drut mocuję do nogi i wbijam w odpowiednim miejscu aby utrzymał równowagę ,więc nogi na samym końcu. W miejscach łączeń poszczególnych elementów doklejam i wyrównuję je różami. Uszy wycinam z bloku technicznego i tą metodą co przy trąbie przyklejam paski zwinięte w cukierki. Ogonek to drut owinięty krepą , kły również. 
Króliczek a raczej król:




- jak wyżej dwie kule ale tym razem tej samej wielkości, koło styropianowe,dwa jajka
- tak jak przy słoniu, do pierwszej kuli mocujemy ręce,robimy ręce z części koła i przyklejamy do kuli , również przyklejamy paski do rączek,całość kuli oklejamy różami.Drugą kulę do połowy przyklejamy róże aby przykleić ją do tułowia, później uzupełniamy różami, nos zrobiłam z małej kulki styropianowej oklejonej czarną krepą , uszy z bloku technicznego i jak przy słoniu skręciłam cukierki i dokleiłam jak widać na zdjęciu,dodałam taśmę ozdobną wokół uszu, oczy z czarnej krepy różyczki
pupa królika i nogi:
kółko styropianowe przykleiłam pod spód kuli tułowia , z przodu doczepiłam dwa jajka styropianowe,całość okleiłam różami.
Ciężko jest opisać swoją pracę:) bez zdjęć instruktażowych , ale może uda Wam się zrozumieć moje pisanie;)))  Nie mam czasu zrobić kursu obrazkowego .W razie czego macie maila do mnie i piszcie.

7 komentarzy:

  1. Witaj Aniu !!!

    Bardzo fajny kursik i na pewno skorzystam, Jesteś super nauczycielką, pozdrawiam bardzo serdecznie i miłego, pięknego dnia życzę, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, szukałam jak zrobić takiego słonika, bardzo dziękuję za kursik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, słonika juz zrobiłam teraz powoli koncze robić kroliczka :) Dziękuję za kursik :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam , kursik rewelacyjny ,,, chętnie skorzystam,,, zresztą wszystkie kursiki są bardzo przydatne i już z kilku skorzystałam, na pewno sie przydadzą w dalszej zabawie z papierową wykliną i do innych dekoracji, dziękuję za inspirację ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe:)jeszcze większej wyobraźni życzę, by mogła nas Pani raczyć takimi perełkami!!! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu, jak zauważyłaś jestem częstym gościem u Ciebie.Twoje prace są przeurocze a kursiki fantastyczne :) Ten słonik jest powalający chyba się na niego skuszę :) dziękuję za wszystkie kursiki, pozdrawiam serdecznie Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Come little children… XD

    OdpowiedzUsuń