Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 16 sierpnia 2012

Niespodzianka:))

Jesteście ze mną cały czas !! z całego serca Wam za to dziękuję :)

A dziś mam dla Was małą zagadkę - niespodziankę:))



Jaki kurs wykonam dla Was we wrześniu???
Mała podpowiedź!!

Wśród osób , które napiszą w komentarzu prawidłową odpowiedź znajdzie się nowy właściciel pracy ,którą wykonam:))


Ten element nie będzie użyty w mojej pracy hehe

45 komentarzy:

  1. Ależ trudna zagadka-tak mało podpowiedzi :)
    ale spróbuję - czy to może będzie kurs jak wykonać księgę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. również stawiam na wózeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdradzam:)) okaże się po wykonaniu kursu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniolki z masy solnej? Ogolnie wyroby z masa solna ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zdjęcie jest niemylące to też stawiam na WÓZECZEK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli zdjęcie jest niemylące, to też stawiam na WÓZECZEK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kołyska już była więc stawiam na wózek albo łóżeczko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierze, ze to zrobisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierze, ze to zrobisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniula,nie mam zielonego pojęcia jaki kursik chcesz zrobić,strzelam>>>>> może jak wykonać samochód:)))ale na pewno będzie to coś cudownie pięknego jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stawiam na wózeczek!pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja stawiam na samochód :D :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bede oryginalna, ale też ostawiam wózeczek. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też stawiam na wózeczek...i szczerze to mam wielka nadzieję że to będzie właśnie wózeczek, bo kocham Twoje wózeczki i chciałabym kiedyś spróbować zrobić podobny:):) Pozdrawiam Cie Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja obstawiam że to będzie wózeczek i chociaż sama już próbowałam to chętnie podpatrzę jak wykonuje go mistrzyni,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również stawiam na wózeczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę ze Wózek, bardzo bym chciała spróbować , zawsze wszystkie Twoje kursy robię prawie natychmiastowo:)) Na ten tez czekam:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Stawiam na wózeczek!!! I bardzo bym chciała żeby to właśnie on był:) Dlatego że wszystkie Twoje kursy robię, prawie natychmiastowo a na ten to czekam juz troszkę:))) Tym bardziej że ja pilna uczennica jestem a Ty świetna nauczycielka:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyżby wózeczek???? Jeśli tak to HURRRA!

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że to będzie auto, gdyż wózeczki dziewczyny robicie piękne i świetnie sobie już poradziłyście z techniką wyplatania budek. A auto z rąk Ani jest małym dziełem sztuki tak wyjątkowym i uroczym, stosunkowo nowym, więc obstawiam kursik na furę. Przy okazji Aniu - naprawdę inspirujesz i pełen szacun, że ogarniasz to czasowo! Masz ogromne serducho! Auto! Auto! Auto!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stawiam na stojak z papierowej wikliny.....:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To wózeczek dla taaaaiego małego maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oczywiscie ,ze cos z wikliny papierowej:wózeczek

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez mysle, ze wozeczek!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stawiam oczywiście na wózeczek... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chciałabym żeby było to kurs na autko są przepiękne i stanowią ogromne wyzwanie by je stworzyć :D . Jednakże serce podpowiada mi że będzie to KURS NA WÓZEK :)

    OdpowiedzUsuń