Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

:))

Witam Wszystkich ,którzy się uczą u mnie:)) cichutko powiem ,że i ja się uczę heheh
http://aniainspiruje.blogspot.com/2012/08/jak-powstaa-lala-hmmm-przypadek-miaa.html

bo zapomniałam ups... jak się robi sukieneczkę;))
Miłej pracy:)) buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz