Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 11 marca 2013

Inspiracje z sieci

Dzień Dobry , pytacie o świąteczne wyroby ,jak je wykonać. 

Podam Wam kilka linków , które pokażą Wam jak wykonać kurę, zająca ..

Kura tutaj

kura nr.2 tutaj 

kura nr.3 tutaj

królik tutaj 

królik nr. 2 tutaj

Miłej pracy.

chyba linki nie działają?? nie wiem cos ze stroną ,rano działały:(



5 komentarzy:

  1. A ja dopiero koszyczek nauczyłam się wyplatać i taka duma mnie rozpiera....Serdeczności Ania!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie się zastanawiałam jak zrobić koszyk-kurkę, a ty Aniu czytasz w moich myślach, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te linki nie działają:(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń