Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 4 września 2014

Kosz-pudło na prezent

Witam :)

Dziś zaczynacie razem ze mną wykonywać nową pracę:) 
Zdjęcia jej jeszcze nie mam bo właśnie ją robię :)
Ale będzie to jak obiecałam kurs na gorset w nowym wydaniu 
 Skąd wziął się ten pomysł??
A odnalazłam w szafie swoją bluzeczkę w groszki i pomyślałam że może wykorzystam 
jej wzór do swojej nowej pracy . Tak się też stało i praca powstała .
Dodatkowo wykonałam pudełko na.... np czekoladki ;) 
w kształcie majteczek


Zabieramy się do pracy:)

Potrzebujecie :
- tekturę dwa rozmiary:
gruba 2-3 mm
 i cienka 1 mm

- klej vikol, taśma jednostronna, ręcznik papierowy lub papier
- farba w/g uznania u mnie biała :)
- biustonosz 
- materiał
- koronki w/g uznania

oraz szablon !!

majtki :
przód 
 tył

Gorset przód i tył 1 
niestety w dwóch częściach :( nie zmieścił się na A4 
wydrukujcie połączcie , obrysujcie na tekturze , potrzebujecie dwa wycięte szablony


Zaczynamy od szablonu 
zanim go obrysujecie przyłóżcie u góry biustonosz 
dopasujcie wielkość , ja mam najmniejszy rozmiar 75 A kupiony 
ale push up, jak trzeba zmniejszamy rozmiar lub zwiększamy szablonu
 mam 2 wycięte szablony z grubej tektury
 przykładamy biustonosz i na jednym z szablonów odrysowujemy środek do wycięcia
to będzie przód gorsetu
 po wycięciu

Zajmiemy się teraz sklejeniem gorsetu 
wycinamy prostokąt z grubej tektury
18 cm to długość dołu szablonu gorset 
10 cm szerokość pomiędzy dwoma szablonami gorsetu , będzie to spód gotowego gorsetu 
 sklejamy taśma jednostronną w całość
 mierzymy odległość pomiędzy dwoma bokami jak na zdjęciu
 wycinamy dwa prostokąty z tektury cienkiej 1 mm , jakiej długości nie wiem, krótszy bok dużej tektury wykorzystałam, 
musicie dostosować
 sklejamy podstawę
 wyginając prostokąt wycięty na bok sklejamy z bokami
 dobrze sklejcie , tak aby się ładnie trzymała całość
 na końcu u góry zaznaczyłam gdzie skrócić pasek boczny
 tak wygląda gorset po sklejeniu

teraz przygotuj miseczkę z wodą, pędzel, klej vikol, ręcznik lub papier 
i oklej jak w poprzednich kursach całą zewnętrzna stronę gorsetu
 pozostaw do całkowitego wyschnięcia

Majteczki

Mamy szablon, obrysowujemy i wycinamy 
 postępowanie jak przy gorsecie:)




 majtek na zewnętrznej stronie nie oklejamy papierem z klejem 
pomaluj je tylko w środku

Prace zostawiamy do wyschnięcia 
Gorset jak jest ładna pogoda wyschnie szybko na słońcu
jak wyschnie pomaluj go na biało , jak taki kolor wybierzesz



Część II kursu wykończenie pracy

Moje pudełko


Przygotuj materiał do obszycia lub oklejenia biustonosza
Możesz użyć igły z nitką lub tak jak ja kleić materiał.
Bluzka nie jest później do zdejmowania więc można ją śmiało kleić zamiast szyć ,
ale wybór zostawiam Wam

 przymierz biustonosz do pudełka
 jeżeli jest za duży , przy pomocy szpilek zaznacz za duże kawałki , podszyj lub obetnij
 obcięłam boki biustonosza , dokleję je później do biustonosza
 klejenie zaczęłam od środka jak widać na zdjęciu
 przełożyłam materiał i skleiłam bok jak na zdjęciu
wykończyłąm dół podklejając materiał pod spód
 z przodu marszcząc materiał przykleiłam po środku
 mam gotową 1 miseczkę
 tak wygląda w środku
 to samo zrobiłam z drugą miseczką
 wycięłam z materiału pasek i umocowałam go w środku , pomiędzy miseczkami
 biustonosz przykleiłam do pudełka tak jak Wam tłumaczyłam w filmiku wyżej
 dokleiłam boki biustonosza
 ozdobiłam biustonosz taśmą

 dół bluzeczki 
przygotuj materiał na długość jak na zdjęciu od góry biustonosza na wysokość pudełka
materiał mocuję w ten sposób jak widać na zdjęciu , podklejając pod spodem biustonosza
  
klejąc w kierunku miseczki jak górna strzałka czerwona na zdjęciu 
zostawiłam troszkęmateriału który podklejam pod miseczką jak dolna strzałka pokazuje
 podklejony materiał
 tak postąpiłam i po drugiej stronie, a po środku połączyłam materiał taśmą, możesz użyć całego kawałka materiału lub wykonując pracę tak jak ja zrobić , przyszywając wstążeczki do 1 jak i 2 kawałka materiału 
 wiążąc je później z tyłu
 przód 
wykorzystałam szerszy kawałek materiału , ta sama wysokość jak na bokach 
przeszyłam go u góry igłą z nitką i ściągnęłam nitkę 
 w miejscu gdzie kończy się materiał z boków przyklejony 
przyklejam początek materiału z prawej i lewej strony jak zewnętrzne strzałki pokazują
przyklejam resztę materiału u góry pod biustonoszem
 łaczę materiał po dwóch stronach , możesz to zrobić przy pomocy igły i nitki ;)
Możecie użyc dwóch kolorów materiału :
boki jeden kolor , środek inny ;)
 wykańczam pracę taśma 
przyklejacie lub przyszywacie tasme na dole wokół bluzeczki oraz pod biustonoszem jak na zdjęciu
 u góry pod biustonoszem wokół przyczepiłam wstążkę czarna, tasiemkę bawełnianą
 doczepiłam kokardki
Majtki 

do oklejenia majtek użyłam tasmy dwustronnej 
możecie użyć kleju
okleiłam materiałem pudełko
 boki - okleiłam taśmą taką jak przy bluzce
 góra: pasek panterki , po środku wstążką czarna , kokardka jako ozdoba z kryształkiem
 tył pomarszczona panterka

Praca gotowa , klientka zadowolona:)









Zapraszam do pracy :)

P.S przepraszam za opóźnienie , złośliwość przedmiotów martwych ;)

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń