Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

niedziela, 16 lutego 2014

Kurs - drzewko


Dobry Wieczór kochani:)

Tak jak obiecałam -wykonałam dla Was kurs na drzewko, o które pytacie:)



Nie lubię powtarzać kursów innych, baletnica nie jest moim pomysłem, ale z maili wnioskuje ,że dużo osób sobie z nią nie poradziło. Powiem Wam szczerze,że i ja sobie nie poradziłam, zrobiłam baletnicę po swojemu i dziś Wam pokażę mój sposób. 

Kurs na baletnicę , inspiracja do moich prac jest tutaj:
 http://www.liveinternet.ru/users/3909543/post304047832/

Pomysł na drzewko własny :)


Jak wykonałam swoją baletnicę 
do pracy potrzebujesz:
-drut , u mnie jest identyczny jak korzystam w innych w pracach(drut żarzony )
- taśma jednostronna
- chusteczki lub serwetki papierowe, ręcznik jest za gruby
- vikol
- farba emulsyjna biała
-serwetka trójwarstwowa 
-wstążka 

Zaczynamy od wyprofilowania drutu:
 owinęłam go taśmą jednostronną

przy pomocy vikolu , chusteczek białych papierowych i pędzle owinęłam drut

po wyschnięciu pomalowałam na biało

 sukienka:
rozwarstwiłam serwetkę trójwarstwową 

 każdą warstwę zwinęłam jak na zdjęciu
mamy sukienkę
 przykładamy do naszej baletnicy
 w pasie związujemy wstążką i już :)

Kolejny etap - drzewko
Do pracy potrzebujesz:
- organza u mnie jest 16 cm na rolce 9m :)
poprawiłam błąd
- kula styropianowa, używam 10 cm 
- szpilki długie
- patyk
-rurka i drut
-wstążki 

organzę tniemy na paski takie ok 20 -30 cm

chwytamy pasek w środku

 i przy pomocy szpilek wpinamy w kulę

tak zapełniamy całą kulę styropianową, zostawiając miejsce na nogę

Wykonuję ją z patyka, który owijam wstążką 
 i wbijam w kulę
pora na doniczkę 
Moja wykonana jest z pudełka po orzeszkach
oklejam ją patyczkami do lodów i maluję
 zanim okleisz puszkę odrysuj koło od niej , to podłoga :)
Przyklejamy patyczki 
 pomalowałam patyczki na czarno
 po wyschnięciu przetarłam na biało

w rurkę papierową włożyłam drut
 owinęłam wstążką
 w kółku tekturowym zrobiłam otwór przez który włożyłam koniec nogi drzewka
 drut owinięty wstążką wygięłam wokół nogi drzewka, wbijając koniec druta w kule styropianową
 drugi koniec włożyłam w tekturę
 w moją podstawę włożyłam kawałek bloku do suchych kwiatów, możecie gazety użyć zgniecione
 wbiłam nogę drzewka , dokleiłam tekturkę i pomalowałam na czarno
Drzewko gotowe:) pora ozdobić i umocować baletnicę 
zakręcona rurka służy jako uchwyt do rączki baletnicy


 do sukienki dołożyłam serwetkę ażurową papierową :)

Drzewko jest gotowe:))


A to pozostałe moje prace tego typu:)

 

OWOCNEJ PRACY!!!

nie jest to tanie w wykonaniu drzewko ale dla efektu całości warto;)))

36 komentarzy:

  1. Przepiękne WOW

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne:) dziekuję Aniu za kursik moze uda mi sie zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem pod wrażeniem. Jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ;) jak znajdę chwilę to na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne :) dzięki za kursik :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna ja już zakupiłam organzę tylko wyzdrowieje i do dzieła a.A drzewka są bombowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne,elegancka praca...dla takiego efektu warto spróbować swoich sił.Pozdrawiam pani Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta panna w kapelusiku jest naj :P czyli drzewko czarno białe dla mnie króluje ! oj czas zacząć patyczki zbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne są te drzewka!!! A te baletniczki - jak wisienka na torcie!!!
    Dziękuję za kursik i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!!!! Pracy wydaje się sporo ale efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu właśnie skończyłam swoje wiosenne drzewko dzieki Twoim instrukcjom :) dziekuję za kursik i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie piękne są Pani prace.Dziękuję za fantastyczne pomysły i czytelne kursiki. Dziękuję,dziękuję, dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. za ile kupiłaś organze

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za kursik, już się biorę do pracy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosia k. Torunia18 lutego 2014 21:48

    Aniu wiesz że jesteś wspaniała...... dziękujemy za te wspaniałości jakie nam przekazujesz ...mam pytanie czy organze jaka nam pokazujesz 9 m. można kupić w pasmanterii czy na allegro

    OdpowiedzUsuń
  18. Wlasnie kupilam wszystkie skladniki i biore sie do pracy. Dziekuje Pani Aniu

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko kupione. Zabirram sie do pracy. Dziekuje Pani Aniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! Wspaniały sposób na zrobienie laleczki.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie.
    Jeśli Ci się spodoba, to proszę o obserwację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kurs na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne sa ,,wszystkie, ale szczególnie wpadło mi w oko to czarne ,,jest rewelacyjne ,,, u mnie na razie 1 takie powstało i chyba czarne bedzie następne

    OdpowiedzUsuń
  23. здорово!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne, wspaniałe zachwycające;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne! Nie potrafiłabym czegoś takiego zrobić ♥ Zachwyciłaś mnie!

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu dziękuję za kursik, drzewko już gotowe, zapraszam do obejrzenia http://dzieckowprzedszkolumamatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne a kursik też super na wykonanie drzewka :) Spróbuję zrobić sobie takie wielkanocne, mam nadzieję, że wyjdzie choć troszkę podobne do Pani drzewka :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
  28. Pani Aniu mam trochę problem z sukienka gdyż nie mogę rozszyfrować sposobu składania serwetki a tak w ogóle jest Pani wielką.Pozdrawiam.Grażyna.

    OdpowiedzUsuń
  29. na blog trafiłam kilka dni temu i...zakochałam się !!!
    dziękuję za inspiracje !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzisiaj zaczynam robić drzewko według Twojego kursiku Aniu, dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za kurs,ja swoją baletnicę robiłam trochę inaczej,obwijałam drucik ręcznikiem papierowym paseczki i później moczyłam pędzelek w kleju vicol rozrobionym z wodą i moczyłam po trochu ,nie wiem czy to pomoże, nie mam takiej wprawy z taśmą papierową i mój sposób był trochę łatwiejszy.

    OdpowiedzUsuń
  32. DZIEWCZYNY CO TO DRUT ŻARZONY? JAKIEGO DRUTA UŻYWACIE DO ANIOŁÓW?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bajka!Zachwycam się i zachwycam. Wiem stałam się już nudna. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń