Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 15 sierpnia 2012

Witam !!!

Hmm Pora napisać pierwszy post;)) choć napisałam już ich kilkaset;)) czuję się jak początkująca blogowiczka;))
No cóż od czegoś muszę zacząć :
Witam !!!

ooo jak ładnie , pierwsze słowo już jest ;))
a teraz małe wyjaśnienie;)) 
Dlaczego Ania inspiruje??
A dlatego ,że kocha to robić;))
a na swoim blogu ma już wielkie zamieszanie;)) 
Pora to zmienić i zrobić porządek !!!

Mam 3 blogi obecnie ach wiem duużo 
ale każdy z nich ma  inny cel:


Blog osobisty:) ach jak to ładnie zabrzmiało hehhe 
Blog o mnie , blog z galerią moich prac 

2. Blog ,który powstał rok temu , i właśnie przyjął nową postać !!
Będzie prowadzony dla Was!! będziemy Was wspierać!!!
 http://www.naszawspolnapasja.blogspot.com/

3. Ania inspiruje:))
Blog na którym będę umieszczać wszystkie swoje kursy;))
Warsztaty online w jednym miejscu
Każdy znajdzie tu coś dla siebie ;))
uczę się codziennie czegoś nowego , więc mogę dzielić się tą wiedzą z Wami;)))
papierowa wiklina: kursy ,które już były dla tych ,którzy trafią do mnie 1 raz!!

Więc Ania inspiruje;)))w jednym miejscu!!
Buziaki!!!! 


46 komentarzy:

  1. NO JUŻ CZUJE JAK TU BĘDZIE ZAJEBIŚCIE :))
    HAA I JESTEM PIERWSZĄ OBSERWATORKĄ TWOJEGO NOWEGO BLOGA I NA PEWNO STAŁĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!! Bardzo sie ciesze będę pilną uczennicą:**

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie tu nie może zabraknąć,ale się cieszę,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, już nie mogę się doczekac :) wielkie dzięki za to Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też strasznie się cieszę:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również strasznie się cieszę:))) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) Lubię do Ciebie zaglądać. Teraz także tutaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. haha... 13-sta obserwatorka ;-) Ależ mi się numer trafił ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Kochana , ale super!!!!, serdeczne dzięki!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. może wreszcie uda mi się coś tak ładnego wykręcić?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu świetnie .Z twojego kursiku jak zrobić róże z krepy już skorzystałam.Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, z niecierpliwościa czekam na kolejne inspiracje. Moje pierwsze 100 rurek skrecone :-). Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. No to witam! Życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja chętnie przyłączam sie do rosnącego grona obserwatorów:))

    OdpowiedzUsuń
  17. ulala :))) dzięki dziewczynki!!!!buuuuziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się na te nowinki, będę zaglądać do Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak się cieszę !!! Będę często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również chcę dołączyć do tego zacnego grona.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka nauczycielka nie zdarza się często.Będę do Ciebie Aniu zaglądać,bo chociaż robię na szydełku,interesuje mnie wyplatanie z papierowej wikliny.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze Aneczko jesteś świetną Inspiracją i do tego nauczycielką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się dopisuję do podglądaczy hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi sie podoba ten wózek pierwsze takie cudo widzę , miło pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. te prace są piękne! będę często odwiedzać Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pani Aniu -ogrom i efektywność Pani prac są powalające,każda z tych prac jest cudna ,idealnie wykonana tym samym staje się niezwykle urzekająca ... -i w tym właśnie miejscu trzeba powiedzieć GRATULACJE i wielkie BRAWA za taką zdolność tworzenia.
    Jednakowoż dziękuje również za to iż chce Pani dzielić się swoją pasją z innymi...
    Pozdrawiam Panią i serdecznie gratuluję...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pani Aniu, jak przyjemnie ogląda się Panią przy pracy, widać od razu że kocha Pani to co robi....Będę zaglądać codziennie i uczyć się od Pani:)i polecać bloga znajomym, napewno nie będą zawiedzeni:)))
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochan Aniu jesteś wspniała, wszystko czego się dotkniesz zamieniasz w piękne dzieło;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przejechać się takim autem - marzenie a jakby prowadziła go jakaś czarująca Pani to byłby naprawdę szczyt marzeń

    OdpowiedzUsuń
  30. Wczoraj szukałam czegoś do zrobienia własnoręcznie i trafiłam tu przez przypadek, jestem po prostu zauroczona. Twoje prace są fantastyczne plus te kursy to rewelacja. Na pewno postaram się też coś zrobić sama :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam jestem tu nowa chętnie ucze sie nowych rzeczy.Tego też próbuje sie nauczyć ale te rurki wychodzą mi za grube jak ty je robisz że są takie cieniutkie?Prosze o rade

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam jestem tu nowa chetnie ucze sie nowych rzeczy.Chcę sie nauczyć wikliny bo twoje prace mnie zainspirowały ale coś mi te rurki wychodzą za grube proszę o radę jak je robisz.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu,jestem nowicjuszką i bardzo bym Ciebie prosiła o napisanie jak robisz nos słoniowi?Nie bardzo wiem na czym owinąc krepę:/
    Pozdrawiam serdecznie-Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu , ja użyłam kółka styropianowego , wycięłam z niego kawałek i metodą cukierkową jak w różyczkach zwinęłam pasek którym owinęłam trąbę;) ale spróbować możesz wykorzystać tą rurkę pozostającą po ręcznikach papierowych. Zawsze możesz napisać na mój mail anna@promega.com.pl staram się odpisywać szybko ale nie zawsze mi się to udaje:)

      Usuń
  34. Witaj Aniu, Twoje prace tak mnie zainspirowały, że zaczęłam też wyplatać. I muszę przyznać że UDAŁO SIĘ:) Moje prace wielu osobą się podobają. Dzięki Tobie Aniu czuję jakbym narodziła się na nowo.DZIĘKUJĘ:):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta twórczość artystyczna rozbudza nie tylko inspiracje, ale również głęboki podziw.Aniu - podoba mi się również sposób w jaki przekazujesz swoje doświadczenia, Twoje kursy są jasne i zrozumiałe. A blogi...no cóż - zachwycające! Zdumiewający talent i PRACOWITOŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie tu....

    ja dopiero zaczynam.... dziekuje za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja będę pilną uczennicą :) Serduszka z wikliny papierowej już wyprodukowane i to nie tylko przeze mnie samą ale nauczyłam ich wykonania moje dzieciaki 6-latki z kółka plastycznego które prowadzę w moim przedszkolu :) Różyczki z krepy też już ..." obcykane " dzięki Tobie :) A teraz proszę ,proszę, proszę, proszę, chciałabym się nauczyć wianków z wikliny JAK TO SIĘ ROBI ? Aniu jesteś moim GURU :) serdecznie pozdrawiam i czekam na lekcje :) Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  38. Pieknie wyplatasz nawet ztwjego kursu wyplotam koszyczek.

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu twoje prace podziwiam jestem uzalezniona 0d twojej strony poniewaz jak tylko wlacze komputer to wiadomo stronki ani na pierwszy rzut do obejrzenia chociaz sama tez prubuje cos robic z twoich kursikow jestes dla mnie wzorem do nasladowania pod tym wzgledem chyociaz sama tez robie jakies tam robotki ostatni to krzyzykowanie a teraz poszlo w kat bo sa ciekawsze rzeczy pozdrawiam Aniu jestes wielka pa

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam
    Rewelacja - chyba zooostaję tu na dłłłłużej :)))
    U mnie wiklina papierowa jest od niedawna - ale też mnie wciągnęło ;)) Ale Twoje prace to woow, aż napatrzeć się nie można :))) podziwam - Jesteś Wielka

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie te prace sa przepiekne, niby latwe a mnie stwarzaja problem.Te wozeczki i ta suknia slubna i kielich to cos wspanialego.
    Pani Aniu a moze teraz labedzie, o ile mozna to nie z rurek.
    Uwielbiam pani stroe jestem na niej codziennie.
    Narazie zrobilam 7 kapelusikow eco, ale i tak nie sa tak piekne jak pani.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj Aniu!! Robisz naprawde swietne prace. Warte podziwu, ale ja nie moge wyplatac bo mam sztywne patyczki:( ale jeszcze sprobuje innych prac

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Aniu, fajnie, że jesteś bo tu u Ciebie można odpocząć i zrelaksować się :) a przy tym coś podpatrzeć i nauczyć się czegoś nowego. Odwiedzam Cie już od dłuższego czasu i ciągle mnie zadziwiasz. Stworzyłaś sympatyczny klimacik, super :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj moja imienniczko :) Jestem zakochana w wiklinowych cudach, ale nie wiem czy jestem na tyle pojętna żeby choć częściowo się nauczyć. Czy mogę liczyć na fachową pomoc? Pozdrawiam, Ania
    http://domowrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam,jak bardzo się cieszę,że znalazłam taki blog,będę mogła wiele się nauczyć.Jak dobrze,że istnieją tacy ludzkie jak Ty Aniu,którzy chcą się dzielić z innymi swoimi pasjami.Pozdrawiam gorąco.Będę tu często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń